6 клас. Тест за тему "Алгоритми та програми".

Додано: 30 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
18 запитань
Запитання 1

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це

варіанти відповідей

  команда

  алгоритм

  план дій

виконавець

Запитання 2

Хто може бути виконавцем команд (обери декілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

  веселка

  стілець

тварина

людина

комп'ютер

машина

  камінь

Запитання 3

Виберіть із перелічених речень ті, які є командами 

варіанти відповідей

  Переходь вулицю

  Ввімкни комп'ютер

Закрий вікно

  Дме вітер

  Прийшла весна

Зупинись

  Перемістити об'єкт

  Як розв'язувати задачу

Запитання 4

Назвіть способи подання алгоритмів (обери декілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

звуковий

графічний

словесний

  книжковий

малюнковий

Запитання 5

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"

варіанти відповідей

  рух

олівець

вигляд

керувати

Запитання 6

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "чекати 1 секунду"

варіанти відповідей

рух

олівець

вигляд

керувати

Запитання 7

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

кока-кола

пепсі

лимонад

спрайт

фанта

Запитання 8

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

сценою

Запитання 9

Який алгоритм називається циклічним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

 алгоритм вибору команд

 алгоритм, що містить умову

 алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 10

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?


варіанти відповідей

блоку «перемістити вказівник миші»

 блоку «опустити олівець»


блоку «змінити колір олівця»

 блоку «підняти олівець»

Запитання 11

Для організації повного розгалудження використовують:

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 12

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 13

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Е

Запитання 14

Яке зображення відповідає фрагменту?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 15

Укажіть на умову в повном розгалудженні

варіанти відповідей

Опустити олівець

Клавішу "Пропуск" натиснуто?

Переміститись на 10 кроків

Змінити образ на

Запитання 16

Укажіть вкладені цикли в середовищі скретч

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 17

Що зробить виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміститься на 5 кроків

Переміститься на 10 кроків

Переміститься на 15 кроків

Нічого не відбудеться

Запитання 18

Що буде результатом виконання даних команд?

варіанти відповідей

Кіт переміститься на 4 кроки і поверне на 3 градуси

Кіт намалює коло

Кіт скаже "Привіт"

Нічого не відбудеться

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест