6 клас. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта

Додано: 11 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 28 разів
6 запитань
Запитання 1

Створити новий спрайт можна кількома способами:

варіанти відповідей

обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів; 

намалювати в графічному об’єкті; 

вставити з файла;

сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

 

Запитання 2

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають 

варіанти відповідей

програмою

зображенням

проектом

папкою

Запитання 3

Вкажіть програмні об'єкти в середовищі Scratch 2

варіанти відповідей

спрайти

Ім'я

сцена

напрямок руху

Запитання 4

Які властивості мають спрайти в середовищі Scratch 2:


варіанти відповідей

ім’я

положення на сцені

розміри

напрямок, у якому вони будуть рухатися

тло

колір костюма

Запитання 5

Які властивості має сцена у середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Тло

Розмір

Ім'я

Напрямок руху

Запитання 6

Виконавця алгоритму в середовищі Scratch ще називають 

варіанти відповідей

Скретч

Стек

Спрайтом

Скрипт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест