6 клас Об'єкти у Скретч.

Додано: 4 березня 2024
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: 6 клас Скретч
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть середовище виконання алгоритмів.

варіанти відповідей

Google

Scratch

Документ Writer

MS Word

Запитання 2

Алгоритм - це ......, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату

варіанти відповідей

чітка послідовність команд


будь-яка послідовність команд

Запитання 3

Хто може бути виконавцем алоритму?

варіанти відповідей

Людина

Будь-яка машина

Робот

Пристрій, що містить вбудований комп'ютер

Запитання 4

Яка загальна назва виконавців у середовищі Скречт?

варіанти відповідей

Скрипти 

Сцена  

Спрайти

 Котики

Запитання 5

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч називають...

варіанти відповідей

проектами

програмами

документами

презентаціями

Запитання 6

Алгоритм, в якому всі команди виконуються послідовно (немає циклів і розгалужень) називають....

варіанти відповідей

лінійним

розгалуженим

дублюючим

Запитання 7

Який це алгоритм?

варіанти відповідей

Словесний

  

 Лінійний


 Розгалуження

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

2

5

17

52

Запитання 9

Алгоритм, в якому кожна команда обов'язково виконується і лише один раз називається

варіанти відповідей

скрипт

лінійним

з розгалуженням

циклічним

словесним

послідовним

Запитання 10

Виберіть способи подання алгоритмів

варіанти відповідей

Словесний

Графічний

Послідовність сигналів

Письмовий

Мальовничий

Розумовий

Запитання 11

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Зберегти програму

Запустити програму

Зупинити програму

Відкрити програму для відлагодження

Запитання 12

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює колір спрайту

Змінює образ на наступний

Додає нового виконавця

Запускає наступний скрипт

Запитання 13

Змінні величини можна створити у групі

варіанти відповідей

Олівець

Події

Змінні

Оператори

Запитання 14

Команди для опрацювання подій розміщені у групах:

варіанти відповідей

Події

Датчики

Оператори

Змінні

Запитання 15

Вкажіть ширину сцени у Scratch

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 16

Вказати висоту сцени у Scratch 2

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 17

Які властивості має спрайт в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

ім’я

положення на сцені

розміри

напрямок, у якому він буде рухатися

тло

колір костюма

Запитання 18

Значення яких властивостей об'єктів можна змінювати під час виконання проєкту?

варіанти відповідей

змінити положення об'єкта

змінити колір і розміри об'єкта

змінити форму об'єкта

сховати об’єкт під час виконання деякої умови

редагувати об'єкт в графічному редакторі

змінити тло Сцени під час переходу на новий кадр сценарію

Запитання 19

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

12

5

7

Запитання 20

Яку команду слід обрати для присвоєння змінній S значення 10?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест