6 клас Змінні величини в програмуванні. Сімейне навчання

Додано: 20 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
16 запитань
Запитання 1

Базова алгоритмічна структура, яка повторює виконання набору команд не один раз

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 2

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 3

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 4

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вправо на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 13 кроків

Запитання 5

Величина, яка змінює своє значення протягом виконання програми називається...

варіанти відповідей

сталою

не стабільною

змінною

багатоваріантною

Запитання 6

Для додавання арифметичних операцій в проєктах Scratch використовується група...

варіанти відповідей

Величини

Оператори

Вигляд

Події

Керувати

Запитання 7

Які команди використовують, щоб виконувати обчислення у проектах Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 8

Операції, які можна виконувати зі змінними в середовищі Scratch:

варіанти відповідей

перетворення

створення

надання значення

знищення

використання в обчисленнях

Запитання 9

Зменшити значення змінної а на 1 у середовищі Scratch можна за допомогою команди ...

варіанти відповідей
Запитання 10

Які команди використовуються для створення розгалужених алгоритмів у середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 11

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми? 

варіанти відповідей

6

4

10

2

Запитання 12

Обери послідовні розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 13

Для зміни образів героя використовують команду

варіанти відповідей

Наступний образ

Перейти до образу

Змінити колір образу

Змінити розмір образу

Запитання 14

Що таке підпрограма у Скретчі?


варіанти відповідей

Блок програмування, який виконує певне завдання

Файл з розширенням ".sb"

Загальна назва для будь-якої програми у Скретчі

Блок програмування, який викликає інші блоки програмування

Запитання 15

Яка основна перевага використання підпрограм у Скретчі?


варіанти відповідей

Збереження місця на сцені

Спрощення програми шляхом групування блоків

Збільшення швидкості виконання програми

Можливість створення додаткових спрайтів

Запитання 16

Як можна передавати параметри у підпрограми у Скретчі?

варіанти відповідей

Змінювати кольори спрайтів

Використовувати блоки змінних

Параметри не можна передавати у підпрограми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест