Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 6 клас

Додано: 21 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
20 запитань
Запитання 1

Яким буде результат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Переміститься вперед на 2 кроки

Переміститься вперед на 3 кроки

Переміститься вперед на 8 кроків

Переміститься вперед на 9 кроків

Запитання 2

Цикли бувають: ...

варіанти відповідей

З лічильником

З передумовою

Повні

Неповні

Запитання 3

Вкладений цикл - це

варіанти відповідей

цикл, який міститься в тілі іншого циклу

цикл, який має розгалуження

цикл, який має повторення

Запитання 4

Якщо кількість повторень заздалегідь невідома, то вибирають

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

команду розгалуження

безумовний цикл

Запитання 5

Алгоритм посадки 12 дерев - це цикл

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

з розгалуженням

лінійний

Запитання 6

Алгоритм "Саджати дерева, поки не скінчилися саджанці" - це ...

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

розгалуження

лінійний алгоритм

Запитання 7

Розгалуження бувають (декілька відповідей):

варіанти відповідей

зовнішні

внутрішні

повні

неповні

Запитання 8

Базова алгоритмічна структура, яка повторює виконання набору команд не один раз :

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 9

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч485322_1617888722.png

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 10

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч697850_1617888814.png

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 11

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

 алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 12

Натиснувши на що, можна побачити різні костюми спрайта?

варіанти відповідей

 поділитись

 файл

 поради

 правки

 образи

Запитання 13

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

 блоку «змінити колір олівця»

 блоку «підняти олівець»

 блоку «опустити олівець»

блоку «коли натиснуто»

блоку «перемістити вказівник миші»

Запитання 14

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 15

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 16

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 17

Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Спрайти

Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 18

Кожна величина має ...

варіанти відповідей

Властивість та значення

Ім'я та властивість

Ім'я та значення

Властивість та команду

Запитання 19

Величина, значення якої не змінюється, називається....

варіанти відповідей

Змінною

Сталою

Константою

Довільною

Запитання 20

Щоб створити нову змінну в середовищі Скретч, потрібно:

1. Увести в поле Нове ім'я змінної ім'я нової змінної

2. Вибрати кнопку Створити змінну

3. Вибрати один з перемикачів

4. Вибрати кнопку Гаразд

(Виберіть послідовність дій)

варіанти відповідей

1 2 3 4

2 1 3 4

1 3 2 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест