У розчині, який виготовили додаванням чайної ложки цукру до склянки води, цукор буде:
Складіть хімічне рівняння:
Укажіть серед продуктів реакції основа чи кислота
SO2 + H2O → …;
Речовини, які здатні змінювати колір в лужному та кислотному середовищі, називаються
Масову частку розчиненої речовини обчислюють за формулою:
Вкажіть реакції сполучення
До індикаторів належить:
У якому середовищі фенолфталеїн має малинове забарвлення?
Цукор масою 40 г розчинили у 120 г води. Яка масова частка цукру?
Яка маса води необхідна для виготовлення розчину масою 400 г з масовою часткою 50%?
Виберіть речовини практично НЕрозчинні у воді.
Оберіть у переліку властивості води:
Який компонент розчину вважається розчинником?
При взаємодії води з оксидами неметалів утворюються:
Оберіть рядок, у якому записані елементи, які утворюють лише кислотні оксиди:
Позначте рядок, у якому записані лише метали, оксиди яких утворюють луги:
Вкажіть назву речовин, які утворюються при взаємодії оксидів з водою:
Оберіть формулу продукту реакції: Na2O + H2O→
Оберіть зміну забарвлення розчину кислоти під дією фенолфталеїну.
Позначте колір розчину лакмусу при додаванні до нього сульфатної кислоти.
Оберіть зміну забарвлення метилоранжу під дією розчину кислот
Позначте назву індикатору, яким не можна визначити кисле середовище, тому що він не змінює забарвлення.
Знайдіть пояснення записаному виразу: 3 Н2О
Оксидом не є:
До розчину масою 300 г з масовою часткою солі 20 % додали 20 г солі. Визначити масу солі в новому розчині.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома