7 клас. Величини. Команда присвоювання. Система координат у проєктах створення зображень

10 запитань
Запитання 1

Продовжити визначення. Величина, значення якої не змінюється, називається...

варіанти відповідей

змінною

рівневою

сталою величиною або константою

стабільною величиною

Запитання 2

Прикладом величини є...

варіанти відповідей

ширина і висота Сцени в середовищі Scratch

інтерфейс середовища Scratch

ярлик на робочому столі

вигляд спрайтів у середовищі Scratch

Запитання 3

Виберіть декілька правильних відповідей. Значенням величини може бути:

варіанти відповідей

число (ціле або дробове; у десяткових дробах ціла частина від дробової відокремлюється крапкою);

анімація (різних видів та форм);

текст;

спеціальні значення (TRUE, FALSE);

посилання у мережі Інтернет

Запитання 4

Щоб відобразити на Сцені систему координат (у середовищі Scratch) можна

варіанти відповідей

використати графічний редактор Paint

використати голосову команду вводу

використати стандартне тло з бібліотеки тла: xy-grid, xy-grid-20px, xy-grid-30px

використати панель інструментів онлайн-редакторів

Запитання 5

Початок системи координат у середовищі Скретч знаходиться у

варіанти відповідей

кінці Сцени

лівому верхньому кутку Сцени

центрі Сцени

точці (8;15)

Запитання 6

Різних значень можуть набувати ....

варіанти відповідей

константи

сталі величини

змінні величини

Запитання 7

Для створення нової змінної потрібно

варіанти відповідей

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Величини. 2. Вибрати кнопку Створити змінну. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Рух. 2. Вибрати кнопку Створити змінну. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Рух. 2. Вибрати кнопку Опустити олівець. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Величини. 2. Вибрати кнопку ОК.

Запитання 8

Вам потрібно скласти проєкт (у середовищі Скретч), у якому виконавець намалює прямокутник з сторонами а, b (периметр довільний)

варіанти відповідей

значення сторін а, b будуть змінними величинами

значення сторін а, b будуть сталими величинами

значення сторін а, b задані програмою за замовчуванням

значення сторін а, b будуть дорівнювати 20 і 80 відповідно до вимог програми

Запитання 9

Форма організації команд, коли залежно від виконання або невиконання певної умови виконується одна з двох послідовностей команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження


 слідування

Запитання 10

Що потрібно знати, щоб спрайт малював по координатах?

варіанти відповідей

координату х

координату х, у

координату у

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест