7 клас. Величини. Команда присвоювання. Система координат у проєктах створення зображень

11 запитань
Запитання 1

Продовжити визначення. Величина, значення якої не змінюється, називається...

варіанти відповідей

змінною

рівневою

сталою величиною або константою

стабільною величиною

Запитання 2

Прикладом величини є...

варіанти відповідей

ширина і висота Сцени в середовищі Scratch

інтерфейс середовища Scratch

ярлик на робочому столі

вигляд спрайтів у середовищі Scratch

Запитання 3

Команду присвоювання в алгоритмах використовують для того, щоб ...

варіанти відповідей

надати величині (змінній або сталій) певного вигляду

надати величині (змінній або сталій) певного стану

адати величині (змінній або сталій) певного забарвлення

надати величині (змінній або сталій) певного значення

Запитання 4

/ім'я величини/ /знак присвоювання/ /значення або вираз/ ... - це загальний вигляд

варіанти відповідей

команди спостереження

команди присвоювання

команди регулювання

команди редагування

Запитання 5

Виберіть декілька правильних відповідей. Значенням величини може бути:

варіанти відповідей

число (ціле або дробове; у десяткових дробах ціла частина від дробової відокремлюється крапкою);

анімація (різних видів та форм);

текст;

спеціальні значення (TRUE, FALSE);

посилання у мережі Інтернет

Запитання 6

Щоб відобразити на Сцені систему координат (у середовищі Scratch) можна

варіанти відповідей

використати графічний редактор Paint

використати голосову команду вводу

використати стандартне тло з бібліотеки тла: xy-grid, xy-grid-20px, xy-grid-30px

використати панель інструментів онлайн-редакторів

Запитання 7

Виберіть малюнок на якому зображено проєкт для побудови графіка функції y=2*x-80

варіанти відповідей
Запитання 8

Початок системи координат у середовищі Скретч знаходиться у

варіанти відповідей

кінці Сцени

лівому верхньому кутку Сцени

центрі Сцени

точці (8;15)

Запитання 9

Різних значень можуть набувати ....

варіанти відповідей

константи

сталі величини

змінні величини

Запитання 10

Для створення нової змінної потрібно

варіанти відповідей

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Величини. 2. Вибрати кнопку Створити змінну. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Рух. 2. Вибрати кнопку Створити змінну. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Рух. 2. Вибрати кнопку Опустити олівець. 3. Увести в поле Ім'я змінної діалогового вікна Нова змінна ім'я нової змінної (наприклад, а). 4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраний за замовчуванням). 5. Вибрати кнопку ОК.

1. Відкрити на вкладці Скрипти групу блоків Величини. 2. Вибрати кнопку ОК.

Запитання 11

Вам потрібно скласти проєкт (у середовищі Скретч), у якому виконавець намалює прямокутник з сторонами а, b (периметр довільний)

варіанти відповідей

значення сторін а, b будуть змінними величинами

значення сторін а, b будуть сталими величинами

значення сторін а, b задані програмою за замовчуванням

значення сторін а, b будуть дорівнювати 20 і 80 відповідно до вимог програми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест