7 клас. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. Scratch

Додано: 2 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
11 запитань
Запитання 1

Величини за видом бувають

варіанти відповідей

Великі і малі

Букви і числа

Числовими, рядковими, логічними

Сталими (константами) і змінними

Запитання 2

Які три базові алгоритмічні структури Вам відомі? Вкажіть всі можливі варіанти.

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Комбінована

Повторення

Коренева

Запитання 3

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Стала (константа)

Невизначена

Змінна

Послідовна

Запитання 4

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 5

Із чого може складатися ім'я величини?

варіанти відповідей

один символ

кілька символів

жодного символа

безліч символів

Запитання 6

Що може бути значенням величини?

варіанти відповідей

число

текст

спеціальне значення (TRUE, FALSE)

закодовані значення

Запитання 7

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 8

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

команда у Скретч

Запитання 9

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

 Константа


  Стала


  Змінна


  Послідовна

Запитання 10

Символ * в інформатиці позначає операцію 

варіанти відповідей

сніжинка

додавання

множення

ділення

Запитання 11

Якого значення набуде змінна x після виконання фрагментів програми

a=6

b=a+4

x=a+b

варіанти відповідей

10

6

 16

14

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест