Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. Scratch

Додано: 3 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 406 разів
12 запитань
Запитання 1

Величини за видом бувають

варіанти відповідей

Великі і малі

Букви і числа

Числовими, рядковими, логічними

Сталими (константами) і змінними

Запитання 2

Які три базові алгоритмічні структури Вам відомі?

(3 відповіді)

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Комбінована

Повторення

Коренева

Запитання 3

Оберіть знаки, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

:=

/=

..=

Запитання 4

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Константа

Невизначена

Змінна

Послідовна

Запитання 5

Що обов'язково має кожна величина?

(2 відповіді)

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 6

Із чого може складатися ім'я величини?

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

символ підкреслення

кілька великих літер

одна маленька літера

цифри

Запитання 7

Що може бути значенням величини?

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

ціле число

текст

спеціальне значення

дробове число

Запитання 8

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 9

Алгоритм - це ...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

команда у Скретч

Запитання 10

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми

варіанти відповідей

 Константа


  Стала


  Змінна


  Послідовна

Запитання 11

Основні характеристики величини:

варіанти відповідей

вид, розмір, вага.

масштаб, об'єм, ім'я.

вид, тип, ім’я та значення.

Запитання 12

Якого значення набуде змінна x після виконання фрагментів програми

a=6

b=a+4

x=a+b

варіанти відповідей

10

ab

 16

14

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест