7 клас. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

Додано: 10 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 150 разів
10 запитань
Запитання 1

Як називається величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу?

варіанти відповідей

 константа

 змінна

число

літера

Запитання 2

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

виконавця

значення

константу

Запитання 3

Величина, значення якої може змінюватися, називається ....

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Стала

Послідовна

Запитання 4

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 5

Ім'я величини може складатися з...

варіанти відповідей

одного символу

кількох символів

одного або кількох символів

Запитання 6

Виберіть команду присвоювання змінній значення.

варіанти відповідей
Запитання 7

Виберіть команду змінення значення змінної на вказане значення.

варіанти відповідей
Запитання 8

Виберіть команду відображення блока зі значенням змінної на Сцені

варіанти відповідей
Запитання 9

За допомогою якого розділу команд можна створити змінні у Скретчі?

варіанти відповідей

Події

Величини

Олівець

Керувати

Запитання 10

Як позначається та що означає знак ПРИСВОЮВАННЯ?

варіанти відповідей

:≠

:=

=

Присвоїти, надати значення змінної

Назвемо зміну

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест