8-АБ - Контрольна робота №5 з теми: «Алгоритми та програми»

Додано: 7 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 2029 разів
30 запитань
Запитання 1

Створити нове вікно для введення тексту проєкту можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 2

Для виконання проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 3

Описи класів графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

tkinter

turtle

randint

Запитання 4

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 5

Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 6

Зберегти проєкт можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 7

У мові Python обробник події для вікна створюють як окрему підпрограму та пов'язують її з вікном, використовуючи метод - ...

варіанти відповідей

bind

print

def

input

Запитання 8

Підпрограма, результатом виконання якої є створення компонента (вікна, кнопки та ін.) або змінення значень властивостей існуючого, виведення певного тексту, створення зображення тощо - ...

варіанти відповідей

процедура

функція

Запитання 9

Підпрограма, результатом виконання якої є одне або кілька значень: числа, рядки тексту та ін. - ...

варіанти відповідей

процедура

функція

Запитання 10

Для відкриття збереженого проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 11

Оберіть команду для створення інформаційного вікна.

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 12

Оберіть команду для створення вікна оповіщення про помилку.

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 13

Що буде надруковано в результаті виконання фрагменту програми?

def f(n):

   n = n+1

   return(n)

print(f(1)+f(2))

варіанти відповідей

2

4

3

5

Запитання 14

Закінчити виконання проєкту можна, натиснувши сполучення клавіш - ...

варіанти відповідей

Alt+F4

Alt+F5

Shift+F4

Ctrl+F4

Запитання 15

Оберіть команду для створення вікна попередження.

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 16

Модуль для отримання вікон повідомлень - ...

варіанти відповідей

messagebox

tkinter

turtle

randint

Запитання 17

Що надрукує наведена програма?

def mult(x, y):

   return x*y

x = 2

print(mult(x, х+1))

варіанти відповідей

2

3

5

6

Запитання 18

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 19

Створити новий об'єкт типу Button, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта:

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 20

Розмістити Button у вікні:

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 21

Виберіть номер рядка програми з командою зміни кольору фону вікна.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 22

Виберіть номер рядка програми з командою зміни заголовку вікна.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 23

Виберіть номер рядка програми з командою зміни розмірів вікна.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 24

За допомогою якого значка можна відкрити вікно середовища IDLE?

варіанти відповідей
Запитання 25

Виберіть Головне меню.

варіанти відповідей
Запитання 26

Виберіть Робоче поле.

варіанти відповідей
Запитання 27

Виберіть позначку, що позначає позицію, у якій можна вводити команди мовою програмування Python.

варіанти відповідей
Запитання 28

Виберіть номер рядка програми з командою зміни тексту напису.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 29

Виберіть номер рядка програми з командою зміни розміру шрифту напису.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 30

Виберіть номер рядка програми з командою зміни кольору символів напису.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест