8 кл Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

Додано: 14 березня
Предмет: Геометрія, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Обчисліть sin A.

варіанти відповідей

0,5

0,7

57

1,4

Запитання 2

Оберіть правильний варіант запису синуса гострого кута прямокутного трикутника.

варіанти відповідей
Запитання 3

Оберіть правильний варіант запису косинуса гострого кута прямокутного трикутника.

варіанти відповідей
Запитання 4

Обчисліть cos A.

варіанти відповідей

2

1,4

57

12

Запитання 5

Оберіть правильний варіант запису тангенса гострого кута прямокутного трикутника.

варіанти відповідей
Запитання 6

Обчисліть tg A.

варіанти відповідей

57

75

12

0,7

Запитання 7

Дано прямокутний трикутник АВС (∠С = 90°). Знайдіть сторону АС, якщо АВ = 15 см, cos A = 0,6.

варіанти відповідей

9,2 см

15 см

9 см

25 см

Запитання 8

Дано прямокутний трикутник АВС (∠С = 90°). Знайдіть tg A, якщо ВС = 3 см, АВ = 5 см.

варіанти відповідей

35 см

53 см

34 см

43 см

Запитання 9

Відношення протилежного катета до гіпотенузи називають ...

варіанти відповідей

Синус гострого кута прямокутного трикутника

Тангенс гострого кута прямокутного трикутника

Косинус гострого кута прямокутного трикутника

Запитання 10

Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називають ...

варіанти відповідей

відношення протилежного катета до гіпотенузи

відношення протилежного катета до прилеглого

відношення прилеглого катета до гіпотенузи

відношення прилеглого катета до протилежного

Запитання 11

Чи існує такий кут А, що sin∠A = 43?

варіанти відповідей

так, такий кут існує, ∠A = 30⁰

ні, такий кут не існує, оскільки значення синуса не може перевищувати 1

так, такий кут існує, оскільки значення синуса може бути довільним додатним числом

так, такий кут існує, ∠A = 60⁰

Запитання 12

Знайдіть градусні міри гострих кутів прямокутного трикутника АВС (∠С = 90⁰), якщо cos∠А = 0,5.

варіанти відповідей

∠А = 60⁰, ∠В = 30⁰

∠А = 30⁰, ∠В = 60⁰

∠А = 45⁰, ∠В = 45⁰

визначити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест