Підготовка до контрольної роботи з теми "Теорема Піфагора. Розв'язування прямокутних трикутників"

Тест виконано: 267 разів
12 запитань
Запитання 1

Яке з наведених тверджень є правильним?

У прямокутному трикутнику:

варіанти відповідей

гіпотенуза дорівнює сумі квадратів катетів;

квадрат гіпотенузи дорівнює різниці квадратів катетів;

гіпотенуза дорівнює різниці квадратів катетів;

квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів.

гіпотенуза дорівнює квадрату суми катетів

Запитання 2

Знайдіть помилку

варіанти відповідей
Запитання 3

За даними малюнка знайдіть АВ2

варіанти відповідей

х2

2

х√2

Запитання 4

За даними малюнка знайдіть невідомий катет.

варіанти відповідей

m√2

4m

2√2m

2m

Запитання 5

Користуючись рисунком знайдіть котангенс ∠С

варіанти відповідей

5/13

5/12

12/13

13/12

12/5

13/5

Запитання 6

Користуючись рисунком знайдіть синус ∠В.

варіанти відповідей

13/12

13/5

12/13

12/5

5/13

5/12

Запитання 7

Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 10 см і 24 см

варіанти відповідей

2√35 см

676 см

37 см

26 см

Запитання 8

Знайдіть невідомий катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотеза і другий катет відповідно дорівнюють 25 см і 15 см

варіанти відповідей

20 см

225 см

400 см

15 см

Запитання 9

Катети прямокутного трикутника дорівнюють 6 см і 8 см. Знайдіть косинус кута, протилежного меншому катету.

варіанти відповідей

3/5

6/8

3/4

5/3

4/5

Запитання 10

Знайдіть основу рівнобедреного трикутника, якщо висота проведена до основи дорівнює 10 см, а бічна сторона дорівнює 26 см.

варіанти відповідей

4 см

6 см

26 см

48 см

Запитання 11

З точки до прямої проведено перпендикуляр та похилу. Довжина похилої 16 см, яка утворює з прямою кут 300. Знайдіть довжину перпендикуляра (відстань від точки до прямої).

варіанти відповідей

8 см

14см

7 см

6 см

Запитання 12

Діагоналі ромба дорівнюють 16 см і 30 см. Знайдіть периметр ромба.

варіанти відповідей

111 см

94 см

37 см

68 см

140 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест