8 клас. Контрольна робота "Алгоритми та програми"

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 179 разів
22 запитання
Запитання 1

Що таке форма?

варіанти відповідей

Це програмий код в Lazarus.

Це об'єкт, на якому можна розміщувати елементи керування 

Це елемент керування

Запитання 2

Як вивести повідомлення у вигляді НАПИСУ?

варіанти відповідей

Button

 Label 

 Edit

Запитання 3

Для чого призначена властивість елементів керування Caption?

варіанти відповідей

Ім'я елемента керування 


 Заголовок елемента керування

Значення відступу

Колір елемента

Запитання 4

Який вираз називають логічним?

варіанти відповідей

вираз, який може набувати будь-якого значення

 

 вираз, який може набувати одне з двох значень: True або False 

 вираз, який може набувати тільки значення True

вираз, який може набувати тільки знач False

Запитання 5

Опис типів змінних починається зі службового слова

варіанти відповідей

 begin 

 

 end

 form

var

Запитання 6

Знаком присвоювання в мові програмування є символ:

варіанти відповідей

 := 

 

=:

 =

 :

Запитання 7

Середовище програмування - це ...

варіанти відповідей

це мова опису структури сторінок документів, яка дозволяє звичайний текст форматувати в абзаци, заголовки, списки та інші структури, створювати посилання на інші сторінки. 

 комплекс програм, що містить засоби автоматизації процесів підготовки та виконаня програм користувача.

система позначень для точного опису алгоритму, що виконується комп‘ютером

Запитання 8

У ПРОЦЕДУРІ вибрати правильний початок і кінець

варіанти відповідей

procedure-end

 procedure-begin-end

 

end-begin

 begin-end

Запитання 9

Щоб розмістити фігуру на формі на вкладці Additional вікна середовища Lazarus треба обрати кнопку.

варіанти відповідей
Запитання 10

Яку використовують властивість, щоб змінити форму фігури?



варіанти відповідей

Brush

Align

Top

Shape

Запитання 11

Яка з поданих властивостей відповідає за шрифт всередині програми?

варіанти відповідей

Name

Color

 Font

 Left

Запитання 12

Встановіть відповідність між формою автофігури і значенням властивості Shape

варіанти відповідей

  stRectangle;

   

 stEllipse;

 stCircle;

stRoundRect;

Запитання 13

Компоненту Edit відповідає піктограма:

варіанти відповідей
Запитання 14

Які об’єкти розміщені на формі?

варіанти відповідей

Напис1

Напис 2

Кнопка 1

Кнопка 2

Поле1

Поле 2

Запитання 15

Які властивості має компонент Shape?

варіанти відповідей

Color 

 

 Pen.Color 


 Brush.Style 

Font 

Запитання 16

Яка властивість форми встановлює колір заливки внутрішньої області графічного примітива?

варіанти відповідей

 Canvas.Brush.Color

 

 

 Canvas.Pen.Color

Canvas.Brush.Style

Canvas.Pen.Width

Запитання 17

Маємо зображення. Які комади було застосовоно для його створення?

варіанти відповідей

shape1.Shape:=stSquare

shape1.Shape:= stTriangle

shape1.pen.color:=clyellow

shape1.brush.style:=bsSolid;

Запитання 18

Дано подія: я люблю читати книжки. Знайти (not A).

варіанти відповідей

люблю спати

не люблю читати

обожнюю грати у футбол

ненавиджу читати

Запитання 19

А: Сашко їсть яблуко; В:У Сашка є цукерка в кишені. Знайдіть (А and B).

варіанти відповідей

Сашко їсть цукерку та яблуко.

Сашко їсть яблуко та у нього є цукерка.

У Сашка є яблуко та цукерка.

Сашко їсть яблуко, а не має цукерку у кишені.

Запитання 20

Що означає запис:

Shape1.Brush.Style: = bsBDiagonal;

варіанти відповідей


Об'єкту встановлено властивість: колір контуру

Об'єкту встановлено властивість: колір заливки

Об'єкту встановлено властивість: вид заливки

Об'єкту встановлено властивість:товщину контуру

Об'єкту встановлено властивість: вид штриху контуру

Запитання 21

Щоб встановити колір заливки червоного кольору для деякої фігури потрібно задати команду:

варіанти відповідей

 Canvas.Color:=clRed;


 Canvas.Brush.Color:=clRed;

 Canvas.Brush:=clRed;

Canvas.Color.Brush:=clRed;

Canvas.Pen.Color:=clRed;

Запитання 22

Інспектор об’єктів

варіанти відповідей

відображається структура компонентів (елементів керування) проекту

 відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

редактор для програмування елементів компонентів самої програми   

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест