Контроль знань з теми «Основи об’єктно-орієнтованого програмування в середовищі Lazarus »

Тест виконано: 41 раз
12 запитань
Запитання 1

Що називають мовою програмування?

варіанти відповідей

це самостійна одиниця мови, яка описує зміст відповідного етапу алгорит­мічного процесу

це система правил, за якими із символів створюються конструкції мови програмування

 це набір символів, які можуть бути використані у складанні програм

це штучна мова для написання команд, виконуваних обчислювальною машиною

Запитання 2

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми..

варіанти відповідей

Змінна

Функція

Константа

 Постійна

Запитання 3

Для чого використовується оператор if?

варіанти відповідей

для перевірки умови

 для повторення команд

для введення даних у програму

для виведення даних на екран

Запитання 4

Як позначається символьний тип даних?

варіанти відповідей

string

char


 boolean


real


Запитання 5

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

Form1/Color = colRed;

Form1_Color := colRed;

Form1.Color := colRed;

Form1.Color = colRed;

Запитання 6

 Як у середовищі Lazarus позначають коментарі?

варіанти відповідей

  {}

  //

( )

 *

Запитання 7

Скільки разів виконається цикл, якщо початкове значення Х=10?


Whіle Х <= 10 do X := X+1;

варіанти відповідей

жодного

4

7

1

Запитання 8

Що відбудеться у разі виконання операторів:

Form1.Width := Form1.Width + 10;

Form1.Height := Form1.Height - 11;

варіанти відповідей

Висота форми збільшиться на 10 пікселів, а ширина на 11

Висота форми збільшиться на 11 пікселів, а ширина на 10

Висота форми зменшиться на 10 пікселів, а ширина збільшиться на 11

Висота форми зменшиться на 11 пікселів, а ширина збільшиться на 10

Запитання 9

    Ідентифікатор True означає:


варіанти відповідей

Хибність


 Істинна


 Константа


Змінна


Запитання 10

Скільки та які компоненти розміщено на формі:

варіанти відповідей

5 Label,5 Edit,1 Button

10 Label,1 Edit,5 Button

8 Label,5 Edit, 5 Button

6 Label,5 Edit,1 Button

Запитання 11

Що означає функція символьного типу Pred(с) на мові програмування  Object Pascal?

варіанти відповідей

Повертає числовий код символу "с"

Повертає символ, наступний за "с" 

Повертає символ, попередній до "с"

Перетворює малу літеру на велику

Запитання 12

   Яке призначення функції IntToStr у мові Object Pascal?


варіанти відповідей

Перетворює ціле число на рядок

Перетворює рядок на ціле число 

Перетворює дійсне число на рядок

Перетворює рядок на дійсне число

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест