Якому числу дорівнює сума коренів рівняння х2 - 7х +10 =0
Знайти корені рівняння х4 - 8х2 - 9 = 0
Обчислити дискримінант 5х2 - 7х + 8
Якщо дискримінант додатний, то
Знайти корені рівняння х2 - 4х -21 = 0
Чому дорівнює добуток коренів рівняння х2 - 8х + 12 =0
Які з даних точок належить графіку функції у = х2 - 5х?
Вкажіть всі правильні відповіді.
При якому значенні змінної, не має змісту вираз?
Скоротіть дріб
Подайте у вигляді степеня вираз
Спростіть вираз
Розв’яжіть рівняння 2x2 - 5x + 2 = 0
Укажіть корені рівняння ⅓х2 - 3 = 0
Укажіть коефіцієнти квадратного рівняння: -2х + 5х2 - 1=0
Розвязати рівняння: 4(3х + 1)2 + (3х + 1) - 3 = 0
Вкажіть область визначення функції
у=√х+2
Подайте у вигляді степеня з основою n вираз
(n-3)4:n-15
Знайти суму і добуток коренів рівняння х2 - 36х + 15 =0
Розв′яжіть рівняння х(х - 15) = 3(108 - 5х)
Рівняння 3х2 - 5х + 7 = 0
Графіком якої з функцій є гіпербола:
Дробовим виразом називається вираз, який містить:
Серед даних чисел у стандартному вигляді записане число:
Виконайте множення (√12 - 5)(√12 + 5)
Подайте у вигляді степеня з основою n вираз
(n-3)4:n-15
Чому дорівнює сума коренів рівняння х2 - 5x - 10 = 0 ?
Скоротіть дріб (а3+1) / (а6+а3)
Розв′яжіть рівняння (х2 - 25) / (х + 5) = 0
Виконайте ділення
(а2-6а+9) / (а2-36) : (а-3) / (а-6)
Розв'яжіть рівняння 5x2 − 6x + 1 = 0.
Для функції у=√х знайдіть значення у, яке відповідає значенню
х = 9
Знайти суму і добуток коренів рівняння х2 - 36х + 15 =0
Подайте вираз а16 ∶ а -2у вигляді степеня з основою а.
Укажіть квадратне рівняння:
Рівняння ах2 +с = 0 має корені, якщо:
Скільки коренів має рівняння х2 + 2х + 1 = 0:
Дискримінант рівняння х2 + 7х + 6 = 0 дорівнює:
Перший коефіцієнт зведеного квадратного рівняння дорівнює:
Дискримінант рівняння ах2 + bx + c = 0 - це вираз:
Рівняння ах2 + bx + c =0 має два корені, якщо:
Рівняння х2 + 6х - 7 = 0 має корені:
Рівняння х2 - 9х =0 має корені:
. Враховуючи, що вираз √а існує тільки при а ≥ 0, виберіть правильне твердження.
Шукають значення функції y = 2x – 4 при x = 3. Виберіть правильне твердження.
Функція задана формулою y = 3/х
. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні
Виберіть правильне твердження.
Задано квадратне рівняння x2 – 3x – 4 = 0, яке має два корені x1
і x2. Виберіть правильні твердження.
Задано квадратне рівняння x2– 9x – 4 = 0, яке має два різні корені. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні.
Задано рівняння (х-1)/(х+4) = 0
Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні.
Задано дріб 2а/(а + 3)
Виберіть правильне твердження.
Виберіть правильну рівність.
Пароплав пройшов 100 км за течією річки і 64 км проти течії, витративши на це 9 год. Знайдіть власну швидкість пароплава, якщо швидкість течії річки 2 км/год. Назвіть правильне рівняння для розв'язання задачі, якщо за х прийняти власну швидкість пароплава
Розвяжіть рівняння: 2х2 +9х −5=0
Порівняйте числа a = 3√5 і b = 4√3.
Обчисліть: (2√3−√17)⋅(√17+2√3).
Спростіть вираз
Розв'яжіть рівняння:
х4 – 5х2 – 14 = 0.
Подайте вираз а16 : а -2 у вигляді степеня з основою а.
Знайдіть значення арифметичного квадратного кореня √81
Винести множник з-під знака кореня √1̅2̅5̅
Розкладіть на множники квадратний тричлен: х² - 8х - 9
Графіком якої з наведених функцій є парабола?
При яких значеннях змінної має зміст вираз ?
Спростити вираз:
(x+3)(x-3)-(x+5)(x-5)
Розв’яжіть рівняння:
Розв’яжіть рівняння:
Розв’яжіть рівняння:
Скоротити дріб:
Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки:
6b – 7(12 – 3b)=...
Спростіть вираз:
(m8m4):m3=...
Укажіть правильну рівність.
Розкладіть на множники вираз:
y(x - y) + 5(x - y)=...
Знайдіть значення виразу 10-6⋅10-4:(10-4)2.
Скоротіть дріб (√2⋅√18):√6.
Областю визначення якої із наведених функцій є всі невід'ємні числа?
Розв'яжіть рівняння √(х - 3)2 = 7.
Знайдіть значення виразу ((2а +1):(а2 - 2а) + (2а -1):(а2 +2а))⋅ (а2 - 4):(а2 +1) при а = 3-1
Який із наведених виразів є цілим ?
Подайте вираз m14∶ m-3 у вигляді степеня з основою m.
Скоротіть дріб 21а6/14а3.
Виконайте піднесення до степеня (-2а2/b3)4.
Яке з данних рівнянь не є квадратним ?
Укажіть корені квадратного тричлена х2 - 5х - 24:
Скоротіть дріб (х2+7х+12)/(x2+x-6).
Виконайте дію 4√5 - √5.
Задачі на ІІ частину:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома