Користуючись формулою аm/ an= am – n (а ≠ 0), виберіть правильну рівність.
Задано дріб 2а/(а + 3)
. Враховуючи, що знаменник дробу не може дорівнювати нулю, виберіть правильне твердження.
Задано рівняння (х-1)/(х+4) = 0
Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
. Рівність √а= b означає, що b2 = а. Виберіть правильне твердження.
. Враховуючи, що вираз √а існує тільки при а ≥ 0, виберіть правильне твердження.
Враховуючи, що при а ≥ 0 виконується рівність √а2в = а√в, виберіть правильне твердження.
Шукають значення функції y = 2x – 4 при x = 3. Виберіть правильне твердження.
Функція задана формулою y = 3/х
. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
. Зведеним квадратним рівнянням називають таке квадратне рівняння, у якого коефіцієнт біля x2 дорівнює одиниці. Виберіть правильне твердження.
Задано квадратне рівняння x2 – 3x – 4 = 0, яке має два корені x1
і x2
. Знаючи, що за теоремою Вієта для квадратного рівняння x2+ px + q = 0 сума коренів x1+ x2 = –p, а добуток коренів x1*x2 = q, виберіть правильне твердження.
Відомо, що число 5 є коренем квадратного рівняння x2+ px + 35 = 0. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Задано квадратне рівняння x2– 9x – 4 = 0, яке має два різні корені. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
. Довжина прямокутника на 2 см більша за його ширину, а площа прямокутника дорівнює 15 см2. Ширину прямокутника позначили через x. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома