8_Стандартний вигляд числа

Додано: 6 грудня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 2 рази
15 запитань
Запитання 1

Подайте у стандартному вигляді число 0,0002.

варіанти відповідей

2•10-3

2•104

2•10-4

10•2-4

Запитання 2

Подайте у стандартному вигляді число

34007000000.

варіанти відповідей

3,4007•10-10

3,4007•1010

0,34007•10-10

3,407•1010

Запитання 3

Подайте у стандартному вигляді число

56.

варіанти відповідей

56•100

5,6•101

5,6•10-1

0,56•102

Запитання 4

Подайте у стандартному вигляді число

6900.

варіанти відповідей

0,69•104

6,9•103

69•102

10•64

Запитання 5

Подайте число 0,0000709

у стандартному вигляді.

варіанти відповідей

709•105

7,9•10-4

7,9•10-5

7,09•10-5

Запитання 6

Визначте порядок числа

5,008009•108.





варіанти відповідей

6

7

8

10

Запитання 7

Визначте порядок числа

0,000000112001.

варіанти відповідей

7

-7

8

-8

Запитання 8

У якого з чисел більший порядок 12,098 і 1,2098•101?

варіанти відповідей

12,098

1,2098•101

Однакові порядки

Неможливо визначити

Запитання 9

Яке з даних чисел записане у стандартному вигляді?

варіанти відповідей

35 ⋅ 10³

3,5 ⋅ 10³

0,35 ⋅ 10³

350 ⋅ 10³

Запитання 10

Запишіть число 0, 0007 у стандартному вигляді:

варіанти відповідей

0,7 ⋅ 10-3

7 ⋅ 10-4

7 ⋅ 104

0,7 ⋅ 103

Запитання 11

Маса атома алюмінію 4,48 ⋅ 10-26 кг; а маса атому міді 1, 05 ⋅ 10-25. Маса атома якого з елементів менша?

варіанти відповідей

Маса атома алюмінію більша, ніж атома міді.

Маса атома алюмінію менша, ніж атома міді.

Запитання 12

Виконати обчислення і результат записати у стандартному вигляді:


(1, 2 ⋅ 10⁵) ⋅ (0,5 ⋅ 10²)

варіанти відповідей

0,6 ⋅ 10⁷

6 ⋅ 10⁶

6 ⋅ 10⁵

Запитання 13

Число 6,8 ⋅ 10⁴ записати у вигляді натурального числа.

варіанти відповідей

6 800

68 000

0,0068

680 000

Запитання 14

Запишіть число 2,4 ⋅ 10-3 у вигляді десяткового дробу.

варіанти відповідей

0,24

0,024

0,0024

2,4

Запитання 15

Виконати обчислення і результат записати у стандартному вигляді:


(4,8 ⋅ 10³) : (1,2 ⋅ 10⁵)

варіанти відповідей

0,4 ⋅ 10²

4 ⋅ 10²

4 ⋅ 10⁸

4 ⋅ 10-2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест