8 клас. Тема 6. Алгоритми та програми (частина І, Python)

Додано: 31 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 292 рази
24 запитання
Запитання 1

За допомогою якого значка можна відкрити вікно середовища IDLE?

варіанти відповідей
Запитання 2

Створити нове вікно для введення тексту проєкту можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module

File - Open

Запитання 3

Зберегти проєкт можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 4

Для виконання проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module 

File - Open

Запитання 5

Описи класів графічних компонентів для вікна (кнопка, текстове поле, напис тощо) містить модуль:

варіанти відповідей

tkinter

turtle

randint

Запитання 6

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 7

У мові Python обробник події для вікна створюють як окрему підпрограму та пов'язують її з вікном, використовуючи метод

варіанти відповідей

bind

print

def

input

Запитання 8

Підпрограма, результатом виконання якої є створення компонента (вікна, кнопки та ін.) або змінення значень властивостей існуючого, виведення певного тексту, створення зображення тощо

варіанти відповідей

процедура

функція

Запитання 9

Підпрограма, результатом виконання якої є одне або кілька значень: числа, рядки тексту та ін.

варіанти відповідей

процедура

функція

Запитання 10

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 11

Чи отримаємо повідомлення з помилкою в результаті виконання операторів?

f=0

с=7

r=f/c

print(r)

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

Чи отримаємо повідомлення з помилкою в результаті виконання операторів?

f=с

с=0

r=f/c

print(r)

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 13

Як відокремити коментар в тексті програмного коду?

варіанти відповідей

Взяти текст коментаря у фігурні дужки {}; 

Виділити текст коментаря зеленим кольором 

Взяти текст коментаря у квадратні дужки []; 

Поставити перед текстом коментаря символ #

Запитання 14

В яких операторах правильно організовано введення з клавіатури дійсного значення?

варіанти відповідей

а = int(input('а = ? '))

а = input('а = ? ')

а = float(input('а = ? '))

а = str(input('а = ? '))

Запитання 15

Як вивести до поля об’єкта е1 класу Entry значення змінної а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, str(а))

a = int(e1.get())

Запитання 16

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 17

Розмістити Label у вікні

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 18

Який правильний порядок операторів в наведеному фрагменті програми для створення вікна програми з командною кнопкою. 

варіанти відповідей

label.pack()

root= Tk()

root.mainloop()

label = Label(text = 'Це напис')

root= Tk()

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root.mainloop()

root.mainloop()

label.pack()

root= Tk()

label = Label(text = 'Це напис')

root= Tk()

label.pack()

root.mainloop()

label = Label(text = 'Це напис')

Запитання 19

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 20

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 21

Що надрукує наведена програма?


def mult(x, y):

    return x*y

x = 2

print(mult(x, х+1))

варіанти відповідей

6

8

4

2

Запитання 22

Що буде надруковано в результаті виконання фрагменту програми?


def f(n):

   n = n+1

   return(n)

print(f(1)+f(2))

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 23

Модуль для отримання вікон повідомлень

варіанти відповідей

messagebox

tkinter

turtle

randint

Запитання 24

Який номер рядка вказує на команду зміни розмірів вікна:

1: from tkinter import *

2: def click (event):

3: t=root.winfo_y()+50

4: w=root.winfo_width()+40

5: root.geometry('{}x320+200+{}'.format(w,t))

6: root = Tk()

7: root.geometry('480x320+200+200')

8: root.bind('<1>', click)

варіанти відповідей

8

7

1

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест