8кл. Лр.1 Визначення теплового балансу за умови змішування води різної температури.

Тест виконано: 164 рази
6 запитань
Запитання 1

Вкажіть навчальну мету лабораторної роботи № 1.

варіанти відповідей

Перевірити властивості послідовного з’єднання провідників.

Перевірити властивості паралельного з’єднання провідників.

Навчитися визначати густину тіла; переконатися, що густина залежить від маси та об’єму тіла.

Ознайомитися з будовою та принципом роботи калориметра; навчитися визначати кількість теплоти під час нагрівання і охолодження.

Запитання 2

Яка із зазначених фізичних величин вимірюється в Джоулях?

варіанти відповідей

сила

кількість теплоти

потужність

робота

Запитання 3

Якою буквою позначають кількість теплоти?

варіанти відповідей

Q

c

m

t

Запитання 4

За якою формулою обчислюють кількість теплоти, передану тілу під час нагрівання або виділену ним під час охолодження?

варіанти відповідей
Запитання 5

Питома теплоємність води 4200 Дж/кг*°С. Оберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Для нагрівання води масою 1 кг на 4200°С потрібна кількість теплоти, що дорівнює 1 Дж.

Для нагрівання води масою 4200 кг на 1°С потрібна кількість теплоти, що дорівнює 1 Дж.

Для нагрівання води масою 1 кг на 1°С потрібна кількість теплоти, що дорівнює 4200 Дж.

Запитання 6

Підбери обладнання для проведення лабораторної роботи № 1. 

варіанти відповідей

Мензурка, холодна і гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

Джерело струму, резистори, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Мензурка, терези з важками, металеве тіло з ниткою, гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.


Джерело струму, електричні лампи, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест