8кл Лр№ 5. Дослідження електричного кола з паралельним з"єднанням провідників

Додано: 30 березня 2023
Предмет: Фізика, 8 клас
Тест виконано: 229 разів
17 запитань
Запитання 1

За паралельного з'єднання провідників у колі.

варіанти відповідей


сила струму дорівнює сумі сил струмів в окремих ділянках, напруга однакова, величина обернена до опору кола дорівнює сумі величин обернених до опору окремих ділянок кола

сила струму в усіх ділянках однакова, напруга однакова, опір дорівнює сумі опорів окремих ділянок

сила струму дорівнює сумі сил струмів в окремих ділянках, напруга однакова, опір дорівнює сумі опорів окремих ділянок

Запитання 2

Укажіть співвідношення, яке завжди виконується в разі паралельного з’єднання двох провідників

варіанти відповідей

R1 = R2

U1 = U2

I1 = I2  

Запитання 3

Формула повного опору при паралельному з'єднанні двох провідників

варіанти відповідей


R = R1 + R2 

R = R1 / R2

1/R= 1/R1 + 1/R2

 R = R2 * R2  

Запитання 4

При паралельному з'єднанні загальна сила струму:

варіанти відповідей

Дорівнює сумі значень на всіх ділянках кола, що містять розгалуження

Така сама, як і на розгалужених ділянках

Менша, ніж на окремих ділянках кола

Прямо пропорційна опору ділянки кола

Запитання 5

Вкажіть зображення, де всі елементи кола з'єднані паралельно? (всі можливі варіанти)

варіанти відповідей
Запитання 6

Позначте схему, яка містить паралельне з'єднання

варіанти відповідей
Запитання 7

Фізична величини, що є однаковою для всіх провідників, з’єднаних паралельно …

варіанти відповідей

Сила струму

Опір провідника

Електрична напруга

Запитання 8

В чому переваги паралельного з'єднання провідників над послідовним?

варіанти відповідей

Напруга на всіх споживачах однакова.

Вимкнення одного із споживачів практично не впливає на роботу інших.

Сила струму у всіх споживачах однакова.

Ніяких перевах не існує.

Запитання 9

Вкажіть навчальну мету лабораторної роботи №5

варіанти відповідей

Визначити питому теплоємність речовини у твердому стані.

Навчитися визначати опір провідника за допомогою амперметра і вольтметра; переконатися, що опір провідника не залежить від сили струму в ньому та напруги на його кінцях.

Перевірити дію законів паралельного з’єднання провідників.

Перевірити дію законів послідовного з’єднання провідників.

Запитання 10

Підбери обладнання для проведення лабораторної роботи №5

варіанти відповідей

Джерело струму, резистори, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Джерело струму, електричні лампи, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Джерело струму, резистор, електричний двигун, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Мензурка, холодна і гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

Запитання 11

Яка ціна поділки амперметра

варіанти відповідей

0,2 А

1 В

1 А

0,2 В

Запитання 12

Яка ціна поділки вольтметра

варіанти відповідей

10 В

0,2 А

20 В

0,1 а

Запитання 13

Як під'єднують до ділянок кола вольтметр і амперметр?

варіанти відповідей

Вольтметр послідовно, амперметр паралельно

Вольтметр паралельно, амперметр послідовно

Обидва паралельно

Обидва послідовно

Запитання 14

Які з рисунків можна віднести до прикладів паралельного з'днання провідників?

варіанти відповідей
Запитання 15

Складіть висновок до лабораторної роботи № 5, тобто продовжіть речення "Під час виконання лабораторної роботи № 5 я ..."

варіанти відповідей

навчився визначати опір провідника та з’ясував, що опір провідника не залежить від сили струму та прикладеної напруги.

перевірив властивості паралельного з’єднання провідників.

вивчив будову та навчився визначати питому теплоємність речовини твердого тіла за допомого калориметра.

перевірив властивості послідовного з’єднання провідників.

Запитання 16

На якому з рисунків зображено правильне приєднання амперметра та вольтметра?

варіанти відповідей
Запитання 17

Три резистори опором 2 Ом, 3 Ом, 6 Ом, з’єднані паралельно. Знайти загальний опір ділянки кола.


варіанти відповідей

10 Ом

1 Ом

3 В

18 Ом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест