9-12(-18). 3Д-графіка. Екструдування, текстури, анімація, друк

Додано: 5 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 251 раз
21 запитання
Запитання 1

Завдяки чому досягається ефект об'ємності зображення? 

варіанти відповідей

деформації об'єктів

проекції

 імітації природних матеріалів на поверхнях

 імітації світла й тіні на об'єкті

Запитання 2

Вершина це

варіанти відповідей

точка

площина

пряма

Запитання 3

Ребро це

варіанти відповідей

пряма

точка

площина

Запитання 4

Грань це

варіанти відповідей

площина

пряма

точка

Запитання 5

З чого складається текст?

варіанти відповідей

з кривих

з вершин, ребер, граней

з фігур

Запитання 6

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 7

Щоб перейти в режим редагування, потрібно натиснути клавішу

варіанти відповідей

Ctrl

Tab

Shift

Запитання 8

Яким чином здійснюється екструдування в Blender?

варіанти відповідей

натиснути клавішу a

натиснути клавішу s

натиснути клавішу b

натиснути клавішу e

Запитання 9

Щоб з'явилася нова вершина, потрібно виділити вершину куба та натиснути клавішу ... і порухати мишею

варіанти відповідей

Е

А

І

Запитання 10

Після переміщення вершини потрібно

варіанти відповідей

Закріпити зміни

Видалити зміни

Скасувати зміни

Створити зміни

Запитання 11

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Запитання 12

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 13

 Як називається процес збірки заключного зображення ?

варіанти відповідей

векторінг

рендеринг 

спуфінг

ролінг

Запитання 14

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 15

Нерухомі зображення, які змінюються з певною частотою

варіанти відповідей

Слайди

Макети

Кадри

Запитання 16

Кейфреми  - це

варіанти відповідей

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм проставляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм видаляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

 те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм можна змінювати інтерполяцію і зробити так, щоб все було красиво і реалістично.  

зручний засіб для управління переглядом анімації вцілому, який відображає ключі виділеного об*єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації.

Запитання 17

Що таке Таймлайн?


варіанти відповідей

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм проставляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм видаляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

 те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм можна змінювати інтерполяцію і зробити так, щоб все було красиво і реалістично.  

зручний засіб для управління переглядом анімації вцілому, який відображає ключі виділеного об*єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації.

Запитання 18

Маркер часу, який зберігає інформацію про властивості об'єкта

варіанти відповідей

Ключове фото

Ключовий кадр

Ключовий слайд

Запитання 19

Методика виготовлення об'ємних виробів на основі цифрових моделей - це

варіанти відповідей

3D-друк

4D-друк

5D-друк

2D-друк

Запитання 20

У процесі 3D друку застосовується спеціальний електронний пристрій

варіанти відповідей

 3D принтер

принтер

сканер

багатофункціональний пристрій МФУ

Запитання 21

Оберіть основні технології 3D друку

варіанти відповідей

Моделювання методом наплавлення

Стереолітографія

Селективне лазерне спікання

Моделювання методом направлення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест