Прийняті в нашому суспільстві уявлення про добро і зло, про хорше і погане, про правильне і неправильне.
Рівень засвоєння особистістю уявлень про моральні норми, сформованість моральних почуттів і поведінки.
Як ви вважаєте: особистість може перебувати на різних рівнях морального розвитку?
Коли відбувається процес засвоєння особистістю загальноприйнятих моральних норм і правил поведінки ?
Що означає слово «мораль», яке запропонував давньоримський політичний діяч Марк Тулій Цицерон, у перекладі з латини ?
Психологи виділяють окремі етапи морального розвитку людини. На якому етапі морального розвитку знаходиться особистість, яка додержується моральних норм і правил, лише, щоб уникнути покарання, або, щоб отримати негайне заохочення за правильну поведінку?
На якому етапі морального розвитку знаходиться людина, яка прагне зберегти почуття власної гідності, вона не здійснює поганих учинків, оскільки вважає їх негідними себе? У такої людини моральні вимоги є власною потребою, вона поводиться так тому, що сама так вирішила, а не тому, що її хтось спонукає до цього.
На якому етапі морального розвитку знаходиться людина, яка порушивши моральні правила, прагне уникнути осуду інших людей, тобто в неї виникає почуття сорому. Якщо людина додержується правил, то вона бажає отримати схвалення своїх дій соціумом і домагається поваги до себе за свої правильні дії?
Свідома діяльність, спрямована на формування позитивних рис свого характеру
В якій послідовності можна реалізувати план удосконалення власного характеру? Що буде під №1?
Що необхідно для виконання плану удосконалення власного характеру?
Які життєві навички необхідні для вдосконалення власного характеру?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома