9 клас. Глобальні загрози. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки.

Додано: 10 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 1486 разів
12 запитань
Запитання 1

Глобальні загрози-це:

варіанти відповідей

одна з важливих умов існування та стабільного розвитку громадянського суспільства, нації і держави

потреба розвитку людини

сукупність загроз, що ставлять на межу знищення всього людства

Запитання 2

Для розв’язання глобальних проблем

варіанти відповідей

всі держави світу мають об’єднати зусилля

Україна повинна взяти відповідальність на себе

Європа повинна взяти відповідальність на себе

Запитання 3

Глобальні загрози


варіанти відповідей

охоплюють усі сфери життя людей і стосуються всіх країн

поширюються на певний регіон

стосуються однієї країни

Запитання 4

Приклади негативних наслідків технічного прогресу:

варіанти відповідей

Прокладання автомобільних доріг та залізниць

Руйнування озонового шару , що захищає планету від надмірної сонячної радіації

Збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері

Забруднення водойм, грунту стічними водами

Запитання 5

До якого рівня загрози належить: «Нестача чистої питної води, зміна клімату, порушення озонового шару Землі, забруднення навколишнього середовища, нераціональне використання природних ресурсів»?

варіанти відповідей

державний

Глобальний

Індивідуальний

Запитання 6

Особиста безпека взаємопов'язана з глобальною безпекою

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Глобальні проблеми породжені діяльністю:

варіанти відповідей

тільки розвинених країн

всього людства вцілому

тільки європейських країн

Запитання 8

Які загрози можна вважати глобальними?

варіанти відповідей

загроза ядерної війни

загроза економічної кризи

загроза нестачі енергетичних ресурсів

забруднення навколишнього середовища

підвищення культурного рівня

Запитання 9

Що передбачає екологічно-доцільне мислення і поведінка людини?

варіанти відповідей

розуміння свого місця в природному середовищі

усвідомлення проблеми взаємодії людства і біосфери

вибір екологічних цінностей

дотримання екологічної стратегії діяльності

відсутність цілісної природничо-наукової картини світу

Запитання 10

Для чого необхідні екологічно-доцільне мислення та поведінка?

варіанти відповідей

Для запобігання глобальним загрозам

Для підвищення самооцінки

Запитання 11

Які існують види глобальних загроз?

варіанти відповідей

особисті

екологічні

соціальні

політичні

економічні

Запитання 12

Усі глобальні загрози взаємозв`язані й стосуються людства вцілому

варіанти відповідей

ні

так

не знаю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест