9 клас Вид. Критерії виду. Механізми видоутворення

Додано: 27 лютого
Предмет: Біологія, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Кінь і віслюк - це різні біологічні види, оскільки

варіанти відповідей

вони не дають при схрещуванні нащадків

вони не схрещуються

їх гібриди гинуть на ранніх стадіях розвитку

їх нащадки неплідні

їх гамети не здатні до злиття

Запитання 2

Територія, в межах якої живуть особини певного виду

варіанти відповідей

ареал

флора

домівка

популяція

Запитання 3

Зайці білі й сірі, що живуть на одній території,складають

варіанти відповідей

одну популяцію одного виду

дві популяції одного виду

дві популяції двох видів

одну велику популяцію різних видів

Запитання 4

Дніпро є межею ареалів двох видів ховрахів: на правому березі мешкає крапчастий, а на лівому — сірий. Завдяки якому механізму видоутворення це можливо? 

варіанти відповідей

географічне

 генетичне

екологічне

популяційні хвилі

Запитання 5

Який критерій виду характеризує схожість зовнішньої і внутрішньої будови організмів одного виду?

варіанти відповідей

генетичний

 географічний

  екологічний

морфологічний

фізіологічний

Запитання 6

Укажіть форму ізоляції, яку спостерігають за умов роз'єднання популяцій певними просторовими перешкодами

варіанти відповідей

екологічна

географічна

сезонна

генетична

Запитання 7

Вкажіть критерій, що передбачає пристосованість до певних умов існування

варіанти відповідей

 біологічний

екологічний

 географічний

генетичний

Запитання 8

Не одну ознаку, а цілий комплекс критеріїв виду використовують для

варіанти відповідей

визначення виду

визначення популяції

пояснення положень теорії еволюції

Запитання 9

Виберіть всі способи видоутворення

варіанти відповідей

алопатричне

генетичне

симпатричне

гібридизація

фізіологічний

екологічний

шляхом поліплоїдії

біохімічний

Запитання 10

Еволюційні процеси , які відбуваються на рівні популяцій називають:

варіанти відповідей

 мініеволюцією

 мікроеволюцією

  макроеволюцією

мегаеволюцією

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест