Укажіть,на вокзалі якої залізниці відбулася зустріч колишніх однокласників :
"Він щойно пообідав на вокзалі,його губи,зі слідами масла,вилискували спілими вишнями. Він поширював аромати хересу та флер-д`оранжу." Кому із героїв належить цей портрет?
Укажіть,якими речами був переобтяжений Тонкий, який щойно вийшов із вагона ?
Визначте,якою була зустріч давніх гімназійних друзів:
Згадайте ,яке ім`я було у Тонкого?
Визначте,на якому із малюнків ми бачимо Тонкого?
Згадайте,яке прізвисько отримав Михась за те,що казенну книжку папіроскою пропалив?
Яку нову посаду у зв`язку з підвищення отримав Тонкий?
Яка новина щодо кар`єрного росту Товстого приголомшила Порфирія?
"Тонкий раптом зблід,закам`янів,але скоро його обличчя викривило якнайширшою посмішкою в усі боки;здавалося,іскри сипалися з його лиця та очей. Сам він знітився,зібгався ,зіщулився. " Визначте смислове навантаження дієслів у даному уривку?
Товстий одвернувся від Тонкого,холодно з ним попрощавшись.
Поясніть,що стало причиною переміни настрою Товстого?
Розкрийте зміст антитези " товстий і тонкий "в однойменному оповіданні А.П.Чехова.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома