1. На яких рівнях живої організації відбуваються адаптації?
Яке з екологічних правил ілюструє прислів′я "Святе місце порожнє не буває"?
Ведмеді впадають у зимовий сон. Це адаптація:
В якій із перерахованих тут груп організмів ми бачимо приклад коеволюції:
У водоймах України рак річковий вузькопалий витісняє рака річкового широкопалого. Назвіть параметр екологічної ніші:
Шлюбні танці журавлів - це адаптації
Алкалоїди картоплі й система детоксикації колорадського жука - це приклад коадаптації
Для характеристики екологічної ніші використовують параметри:
Які з представлених видів є екологічно пластичними
Прикладом стратегії за принципом толерантності (пасивний шлях адаптацій) є:
Виберіть етологічну адаптацію
Існують такі властивості адаптацій...
Визначити вірне твердження
Виберіть види з вузькими екологічними нішами
Знайди назву правила
Якщо два види з подібними вимогами до середовища (живлення, поведінки, місць розмноження тощо) вступають у конкурентні відносини, то один з них повинен загинути або змінити свій спосіб життя й зайняти нову екологічну нішу
Міра пристосувальних можливостей виду в мінливих умовах довкілля:
Визначити вірні твердження
Встановіть відповідність між видом адаптації та її прикладом:
1 морфологічна А терморегуляція птахів
2 фізіологічна Б побудова гнізда
3 етологічна. В обтічна форма тіла риби
Які бувають адаптації?
Еволюційні зміни організмів, що удосконалюють існуючі пристосування даного виду до вже освоєних ним умов існування - це....
Виберіть вірне твердження
АДАПТАЦІЯ (від лат. adaptatio) –
Оберіть морфологічні адаптації:
Який процес показано на малюнку?
Взаємне пристосування органів та їх частин для забезпечення життєдіяльності організму в нових умовах середовища - це...
Молекулярною основою адаптацій є ________нового типу макромолекул унаслідок_________та рекомбінацій генів.
Прикладом стратегії за принципом резистентності (активний шлях адаптацій) є:
Пристосування на рівні одноклітинних організмів або окремих клітин багатоклітинних організмів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома