Вказати, що є результатом зміни чисельності організмів певних видів:
Вказати, які водні тварини здатні швидко змінювати забарвлення тіла залежно від довкілля:
Вказати, яке яскраве забарвлення окремих земноводних робить їх помітними на тлі довкілля є забарвленням:
Вказати, яким є еволюційний процес виникнення в межах певної систематичної групи форм, пристосованих до різних умов існування навіть у різних частинах планети:
Вказати, що дає адаптивна радіація, яка пов’язана з пластичними видами, новим групам організмів:
Вказати назву пристосування квіток у тропічних орхідей для запилення, які формою і кольором нагадують певним видам метеликів їх сородичів:
Вказати специфічні пристосувальні механізми і реакції живих істот на зміни екологічних факторів:
Вказати еволюційні зміни організмів, що вдосконалюють наявні пристосування певного виду до вже освоєних ним умов існування або вже використану функцію цього органа:
Вказати рівень організації живого, що є підґрунтям усіх адаптаційних процесів:
Вказати організм, який має К-стратегію адаптації:
Вказати організми, які мають r-стратегію адаптації:
Вказати, який з видів належить до екологічно непластичних видів:
Вказати вид взаємодії організмів (одного або різних видів), що виявляється у пригніченні один одного:
Вказати форму взаємодії у весняний період між бджолами та квітками яблуні:
Вказати відносини, коли одні організми доїдають рештки їжі інших організмів:
Вказати, який вид рослин належить до антагоністичних паразитичних форм:
Вказати тип еволюції угрупування, що полягає у взаємодії великих груп організмів, які перебувають у тісному екологічному взаємозв’язку:
Вказати, які організми належать до пойкілотермних тварин:
Вказати, які рослини Півдня України належать посухостійких:
Вказати, що належить до фізіологічної терморегуляції рослин:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома