Тест створено за матеріалами 8-18 параграфів підручника: Соболь В., Біологія і екологія, 11 клас, рівень стандарту, Кам'янець-Подільський: Абетка, 2019
Сукупність природних чинників, що використовуються в разі потреби для життєдіяльності організмів:
За особливостями умов існування й визначальними властивостями ресурсів розрізняють :
Функція організмів у біосфері,яка полягає у вибірковому накопиченні в процесі життєдіяльності певних елементів і речовин:
Середовище, в якому, найбільш ймовірно, виникло й еволюціонувало життя:
Сукупність організмів,які живуть на межі водного та повітряного середовища:
Обтічна форма тіла, слизовий шар,плавці -- це адаптації організмів:
Середовище, найрізноманітніше за своїми умовами існування:
Організми, які населяють наземно-повітряне середовище:
Оберіть групу пойкілотермних організмів:
Великі вуха у пустельної лисиці слугують для :
"Навряд чи знайдуться інші тварини , які грали б настільки велику роль в історії світу, як..." Яких тварин так оцінив Ч.Дарвін?
Взаємовідносини рака-самітника з актиніями--це приклад:
Обмеженість життєвого простору, незначний вміст кисню, нестача світла, наявність захисних бар'єрів є недоліками середовища:
Через незначний вміст кисню всередині організмів-хаяїв у мешканців гостального середовища:
Не мають паразитичних видів взагалі:
Вплив паразита на організм хазяїна може бути й позитивним:
Фотоперіодизм властивий для всіх систематичних груп, але не для всіх видів організмів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома