Що включає супровід інформаційних систем та периферійного обладнання?
Що є основною метою проведення поточного технічного обслуговування?
Які методи використовуються для виявлення несправностей обладнання?
Що включає щомісячне профілактичне обслуговування периферійного обладнання?
Що є пріоритетом під час усунення дрібних неполадок?
Який із перерахованих варіантів не відноситься до профілактичного обслуговування?
Як часто потрібно проводити профілактичне обслуговування периферійного обладнання?
Який компонент периферійного обладнання потребує регулярної заміни або підзарядки?
Що слід зробити, якщо виявлена дрібна несправність, яку можна легко усунути?
Які з наведених дій не слід робити під час обслуговування периферійного обладнання?
Яка з цих дій забезпечує безпечні методи праці з периферійним обладнанням?
Для чого використовується періодичне технічне обслуговування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома