Алагоритми та прграми. Тематичний тест

Додано: 18 квітня
Предмет: Інформатика, 8 клас
35 запитань
Запитання 1

Синтаксис мови програмування - це:

варіанти відповідей

сукупність правил виконання комп’ю¬тером команд, записаних мовою програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

сукупність правил побудови команд мови програмування

правила запису ключових слів мови

Запитання 2

Проєкт - це:

варіанти відповідей

виконуваний файл

прикладна програма

набір усіх файлів, необхідних для створення застосунку

вікно редактора коду

Запитання 3

Середовище програмування - це:

варіанти відповідей

комп’ютерний клас

система позначень, яка використовується для запису алгоритмів

програмна оболонка для системи програмування

набір меню, панелей і вікон, що у сукупності утворюють робоче місце програміста

Запитання 4

Система програмування PyCharm має такі складові:

варіанти відповідей

налагоджувач помилок

транслятор

текстовий редактор

графічний редактор

Запитання 5

Щоб підключити модуль створення векторної графіки застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 6

Щоб підключити модуль, що містить додаткові команди для роботи з числами застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import math

import random

Запитання 7

Щоб підключити модуль, що містить функції для генерування випадкових чисел застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import random

import turtle

import math

Запитання 8

а і А - різні змінні?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Коментарі можуть бути короткими: відокремлюються від основного коду знаком

варіанти відповідей

=

==

#

/

//

**

Запитання 10

В мові програмування Python оператор присвоювання позначається знаком

варіанти відповідей

==

!=

=

=!

Запитання 11

Функція, призначена для виведення даних

варіанти відповідей

input()

print()

int()

round()

Запитання 12

Функція, призначена для введення даних

варіанти відповідей

input()

output()

round()

int()

Запитання 13

Функція, призначена для перетворення тексту в ціле число

варіанти відповідей

float()

string()

int()

round()

Запитання 14

Функція, призначена для перетворення тексту в дробове число

варіанти відповідей

float()

round()

int()

string()

Запитання 15

Функція, призначена для округлення дробового числа

варіанти відповідей

len()

round()

float()

int()

Запитання 16

Для опису власної функції використовують службове слово 

варіанти відповідей

round

var

int

def

Запитання 17

Команда, яку об’єкт розуміє і може виконувати

варіанти відповідей

Подія

Об'єкт

Метод

Запитання 18

Набір графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 19

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

window.mainloop()

window= Tk()

window.title ('Графічна програма')

window.geometry('250x150')

Запитання 20

Який із операторів запускає головний цикл обробки подій? (Не дає закритися програмі після відпрацювання)

варіанти відповідей

window.mainloop()

window= Tk()

window.title ('Графічна програма')

window.geometry('250x150')

Запитання 21

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

варіанти відповідей

config()

geometry()

pack()

place()

Запитання 22

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label?

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 23

Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням модуля tkinter, використовують команду

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Запитання 24

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджету Button обробник події Натискання на кнопку? 


варіанти відповідей

При створенні об’єкту в переліку атрибутів указати параметр command

Задати властивості для налаштування вигляду кнопки

Додати на кнопку малюнок з графічного файлу

Присвоїти параметру command посилання на метод - обробник події

Запитання 25

Оберіть команду для створення інформаційного вікна 

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 26

Оберіть команду для створення вікна попередження 

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

Запитання 27

Оберіть команду для створення вікна оповіщення про помилку

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>') 

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

Запитання 28

Модуль для отримання вікон повідомлень

варіанти відповідей

messagebox

tkinter

turtle

randint

Запитання 29

Що буде надруковано в результаті виконання фрагменту програми?


def f(n):

   n = n+1

   return(n)

print(f(1)+f(2))

варіанти відповідей

2

4

3

5

Запитання 30

Яка функція перетворює значення числового типу на рядок?

варіанти відповідей

str()

int()

float()

Запитання 31

Визначте величини рядкового типу.

варіанти відповідей

True

3.14

"3.14"

'True'

Запитання 32

Скільки разів виконається цикл? 


x = 1

while x<5:

    x = x+1

    print (x)

варіанти відповідей

1

4

5

2

Запитання 33

Вкажіть команду для побудови об'єкта лінія

варіанти відповідей

line (х1, у1, х2, у2)

rectangle (x1, у1, х2, у2)

polygon (x1, у1, х2, у2, хЗ, уЗ, х4, у4)

polyline (x1, y1, х2, у2, хЗ, уЗ)

Запитання 34

Вкажіть команду для побудови об'єкта прямокутник

варіанти відповідей

line (х1, у1, х2, у2)

rectangle (x1, у1, х2, у2)

polygon (x1, у1, х2, у2, хЗ, уЗ, х4, у4)

polyline (x1, y1, х2, у2, хЗ, уЗ)

Запитання 35

Вкажіть команду для побудови об'єкта многокутник

варіанти відповідей

line (х1, у1, х2, у2)

rectangle (x1, у1, х2, у2)

polygon (x1, у1, х2, у2, хЗ, уЗ, х4, у4)

polyline (x1, y1, х2, у2, хЗ, уЗ)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест