Алгебра 10 клас (сімейна форма навчання)

Додано: 3 грудня
Предмет: Алгебра, 10 клас
17 запитань
Запитання 1

Функція визначена на проміжку [-5;6]. Нулем функції є

варіанти відповідей

А) 0

Б) 2

В) 1

Г) -1

Запитання 2

Функція визначена на проміжку [-5;6].

Функція спадає на проміжку

варіанти відповідей

А)[2; -1,5]

Б) [1; 2]

В) [-2;1]

Г) [3;5]

Запитання 3

Функція f зростає на проміжку [-3;3]. Оберіть правильну нерівність

варіанти відповідей

А) f(2)<f(1)

Б) f(2)>f(1)

В) f(2)=f(1)

Г) не можливо визначити

Запитання 4

Функція f визначена на проміжку [-5;6].

f(3)=

варіанти відповідей

А) -5

Б) 2

В) -2

Г) визначити не можливо

Запитання 5

Визначить нулі функції

варіанти відповідей

3; 0

-3;0

-3;3

0

Запитання 6

Парна чи непарна функція зображена на рисунку

варіанти відповідей

Парна

Непарна

Парна і непарна

Неможливо визначити

Запитання 7

Парною чи непарною є функція зображена на рисунку

варіанти відповідей

Парна

Непарна

Ні парна ні непарна

Визначити не можливо

Запитання 8

За допомогою графіка з'ясуйте проміжок знакосталості, коли функція набуває від'ємних значень

варіанти відповідей

[−9; 0]

(− ∞; + ∞)

(− ∞; −5)∪(1; + ∞)

[−5; 1]

Запитання 9

Яка з даних функцій є парною?

Декілька відповідей!

варіанти відповідей

f(х) = 7х7

f(х) = 2х6 − 3х4

f(х) = х3 + х2 + 4

f(х) = √(х2 − 16)

Запитання 10

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції

варіанти відповідей

[−2; + ∞)

[−9; + ∞)

(− ∞; −2]

(− ∞; −9]

Запитання 11

Винесіть множник з-під знака кореня

варіанти відповідей
Запитання 12

Подайте степінь у вигляді кореня: 2⅝

варіанти відповідей
Запитання 13

Обчисліть

варіанти відповідей
Запитання 14

Обчисліть

варіанти відповідей

2

Запитання 15

Оберіть графій функції

варіанти відповідей
Запитання 16

Обчисліть

варіанти відповідей
Запитання 17

Обчисліть

варіанти відповідей

4

2

∛82 * 7

∛82

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест