Висловлювання. Алгоритми.

Добрий день дорогі діти! Давайте згадаємо, що ми вивчили про висловлювання і алгоритми.

Висловлювання – це твердження про певний об'єкт або про зв'язки між об'єктами.

Висловлювання бувають істинними та хибними. Істинним називають правильне висловлювання. Хибним називають неправильне висловлювання.

Висловлювання, яке утворюється з двох висловлювань за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням.

Чіткі накази виконати певні дії називаються командами.

Послідовність команд називають алгоритмом.

Той, хто виконує команди називається виконавцем.

Набір команд називається системою команд виконавця.

Алгоритм може подаватися у словесному вигляді, за допомогою малюнків та блок-схем.

Додано: 5 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 4 клас
Тест виконано: 512 разів
12 запитань
Запитання 1

Твердження про певний об'єкт або про зв'язки між об'єктами, яка може бути істинним або хибним називається ...

варіанти відповідей

розгалуженням

висловлюванням

слідуванням

повторенням

Запитання 2

Висловлювання бувають ..

варіанти відповідей

істинні

неповні

хибні

повні

Запитання 3

Обери істинні висловлювання.

варіанти відповідей

Київ - столиця України.

Місто Львів знаходиться на сході України.

Число 13 двоцифрове

На уроці математики діти вивчають програмування.

Запитання 4

Обери хибні висловлювання.

варіанти відповідей

Планета Земля квадратної форми

Риби живуть на суші

Львів - столиця України.

Україна межує із Польщею.

Запитання 5

В якій групі розташована дана команда?

варіанти відповідей

Рух;

Оператори;

Вигляд;

Керувати;

Запитання 6

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?  

варіанти відповідей

червоний прапорець

зелений прапорець

червону кнопку

Запитання 7

Що таке "сцена" в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

набір команд

інструмент

фоновий малюнок

Запитання 8

Що таке "спрайт"?

варіанти відповідей

об'єкт, який виконує певні дії

костюм персонажа

блок команд

Запитання 9

Що таке «скрипт»?

варіанти відповідей

розділ

вікно

набір команд

Запитання 10

Скретч — це...

варіанти відповідей

мова спілкування

середовище програмування

інформаційний пристрій

Запитання 11

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?


варіанти відповідей

блоку «опустити олівець

блоку «коли натиснуто»

блоку «перемістити вказівник миші»

Запитання 12

Що таке алгоритм?


варіанти відповідей

завдання проекту

конструктор

послідовність дій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест