Алгоритми

Додано: 25 серпня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 53 рази
7 запитань
Запитання 1

Виконавець алгоритму — це...

варіанти відповідей

наочне графічне зображення алгоритму, коли окремі його кроки (етапи) зображуються за допомогою різних геометричних фігур (блоків), а зв’язки між етапами вказуються за допомогою стрілок, що з’єднують ці фігури.

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату.

набір команд, які виконавець може виконати.

об’єкт: людина, тварина, машина чи пристрій, який здатний виконати команди алгоритму.

Запитання 2

Чим виконавець-машина відрізняється від виконавця-людини?

варіанти відповідей

Тільки способом подання інформації.

Нічим не відрізняється.

Людина може мислити. Вона сама приймає рішення. Машина може виконувати лише ті команди, які для неї придумала людина.

Запитання 3

Алгоритм— це...

варіанти відповідей

наочне графічне зображення алгоритму, коли окремі його кроки (етапи) зображуються за допомогою різних геометричних фігур (блоків), а зв’язки між етапами вказуються за допомогою стрілок, що з’єднують ці фігури.

об’єкт: людина, тварина, машина чи пристрій, який здатний виконати команди алгоритму .

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату.

набір команд, які виконавець може виконати.

Запитання 4

Команди, які можна використати у програмі для виконання в середовищі Скретч, об’єднано в...

варіанти відповідей

8 груп

9 груп

10 груп

11 груп

Запитання 5

Слово дублювати означає — робити те саме вдруге. На відміну від дії копіювання, дія дублювання не переміщує скопійоване в буфер обміну.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Слово дублювати означає — робити те саме вдруге. На відміну від дії копіювання, дія дублювання переміщує скопійоване в буфер обміну.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Блок-схема — це...

варіанти відповідей

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату.

наочне графічне зображення алгоритму, коли окремі його кроки (етапи) зображуються за допомогою різних геометричних фігур (блоків), а зв’язки між етапами вказуються за допомогою стрілок, що з’єднують ці фігури.

об’єкт: людина, тварина, машина чи пристрій, який здатний виконати команди алгоритму.

набір команд, які виконавець може виконати.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест