Алгоритми і програми №1

Додано: 17 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 167 разів
23 запитання
Запитання 1

Команда - це ...

варіанти відповідей

Послідовність команд

Той хто виконує команди

Наказ, вказівка виконати певні дії

Запитання 2

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

Алгоритм, що складається з однозначної послідовності команд.

Алгоритм, що містить умову й залежно від її істинності виконуються певні команди.

Алгоритм, що містить повторення певних команд.

Запитання 3

Оберіть із переліченого способи, за допомогою яких можна створити новий спрайт:

варіанти відповідей

Намалювати в графічному редакторі

Обрати готовий об'єкт із бібліотеки

Перетягнути мишкою з робочого стола

Установити з файла

Запитання 4

Що таке "Спрайт" ?

варіанти відповідей

Блок команд

Сучасний бренд води з лимоном

Костюм персонажа

Об'єкт, який виконує певні дії

Запитання 5

Яке призначення має кнопка у вигляді зеленого прапорця?

варіанти відповідей

Завершення програми

Запуск програми

Пауза

Запитання 6

Фон проєкта на якому ми розміщуємо спрайта це?

варіанти відповідей

Фон

Сцена

Зображення

Інші варіанти

Запитання 7

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 8

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

сценою

проектом

алгоритмом

Запитання 9

До якої групи об'єктів у програмі "Scratch" відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?

варіанти відповідей

олівець

рух

вигляд

керування

Запитання 10

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

Скінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі. 

Скінченна важка послідовність посилань на виконання дій, результат яких невідомий.

Нескінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

Запитання 11

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Paint

Power Point

Scrаtch

Word

Запитання 12

Основного спрайта в Скретч звати

варіанти відповідей

Рудий кіт

Білий кіт

Чорний кіт

Жовтий кіт

Запитання 13

Scratch - це...

варіанти відповідей

Графічний редактор

Програма для друку

Середовище програмування

Ігрова програма

Запитання 14

Чим керують команди групи Рух?

варіанти відповідей

Керують зовнішнім виглядом спрайта

Керують переміщенням спрайта

Керують подіями для спрайта.

Керують звуком

Запитання 15

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 16

До якого виду подій належить даний блок

варіанти відповідей

події, які запускають скрипти

набуття величинами певних значень

події, які можуть запускати певні дії у скриптах 

Команда дії

Запитання 17

 Командою

можна змінити властивість...

варіанти відповідей

розташування по вертикалі

напрямок руху 

розташування по горизонталі

тип обертання

Запитання 18

Для того щоб намалювати власне тло потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою …

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 19

Вкажіть на Групи команд у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 20

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 21

Вкажіть номер кнопки, за допомогою якої можна вставити об'єкт з файла

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 22

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування

форматування

видалення

створення

збереження

усі відповіді вірні

Запитання 23

Вкажіть на команди для опрацювання події:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест