18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Алгоритми і програми

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Як називають середовища в якому ми працювали?

варіанти відповідей

Word

Point

Scratch

PowerPoint

Запитання 2

Як називають виконавців в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Скрипти

Образи

Сценки

Запитання 3

Як називають команди в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Скрайти

Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 4

Які властивості мають спрайти?

варіанти відповідей

Ім'я

Колір костюму

Розміри

Положення на сцені

Напрямок

Запитання 5

Фрагмент алгоритму, команди якого можуть виконуватися більше ніж один раз називають....

варіанти відповідей

Циклом

Малюнком

Текстом


Файлом

Запитання 6

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 7

Алгоритмом є:

варіанти відповідей

заява на відпустку

кулінарний рецепт

список книг у бібліотеці

Запитання 8

В якій групі розміщені команди переміщення виконавця по сцені

варіанти відповідей

керувати

звук

вигляд

рух

олівець

датчики

Запитання 9

Файл, створений у Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

Запитання 10

Алгоритм це -

варіанти відповідей

певна дія

об'єкт

певна послідовність виконання команд

певний план

Запитання 11

Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку

варіанти відповідей

синій прапорець

червоний квадрат

зелений прапорець

червоний прапорець

Запитання 12

Виконавець команд у програмі Скетч

варіанти відповідей

Синій Кіт

Білий Кіт

Рудий Кіт

Зелений Кіт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест