Алгоритми і програми

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 23 рази
9 запитань
Запитання 1

Познач у списку назви вкладок, які розташовані в області Палітра блоків.

варіанти відповідей

Команди

Звуки

Код

Виконавці

Запитання 2

Виконавець алгоритму, якому доступні всі команди Scratch — це 

варіанти відповідей

спрайт 

сцена

скрипт

Запитання 3

На скільки кроків від початкового положення переміститься спрайт в результаті виконання програми.

варіанти відповідей

200

300

400

500

Запитання 4

Познач у списку істинні висловлювання.

варіанти відповідей

Щоб додати нового виконавця, слід натиснути кнопку Обрати образ на вкладці Образи.

Програмними об'єктами в Scratch є спрайти та Сцена.

У проєкті можна використовувати кількох виконавців.

Образ виконавця не можна змінити під час виконання програми.

Запитання 5

Цикл – це  

варіанти відповідей

алгоритмічна структура, за допомогою якої реалізується багаторазове повторення команд.

частина алгоритму, яка повторюється безперервно, доки не натиснути на «Зупинити програму».

алгоритмічна структура, за якою залежно від виконання або невиконання певної умови виконується одна з двох послідовностей команд.

Запитання 6

З'ясуй, що намалює Рудий кіт, виконавши такий скрипт.

варіанти відповідей

Червоний квадрат зі сторонами 100 кроків.

Червоний трикутник зі сторонами 10 кроків.

Зелений квадрат зі сторонами 50 кроків.

Запитання 7

Вибері зі списку колір, якого набуде олівець після виконання команди.

варіанти відповідей

Зелений

Червоний

Колір не зміниться

Запитання 8

З'ясуй, якою буде відстань до спрайта  Apple , коли Виконавець зупиниться.

варіанти відповідей

< 100

> 100

≥100

Запитання 9

Вибери правильне визначення. Тіло циклу — це 

варіанти відповідей

Умова циклу


Кількість повторень циклу


Послідовність команд, що повторюється під час виконання циклу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест