Алгоритми і програми (6 НУШ).

Додано: 22 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Вкажи неповну форму розгалуження в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажи на команду повної форми розгалуження в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 3

Вкажи блок-схему повне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 5

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

2

10

5

15

Запитання 6

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Запитання 7

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Запитання 8

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Запитання 9

Якщо результат виконання команди перевірки умови Так, то виконавець виконує команди

варіанти відповідей

Блок "Початок"

Блок "Кінець"

Блоки "Наповнити відро водою з колодязя" та "Вилити воду з відра в діжку" 

Запитання 10

Якщо результат виконання команди перевірки умови Так, то виконавець виконує команди

варіанти відповідей

Команди (1)

Команди (2)

Запитання 11

Яку з команд слід використовувати для створення циклу з умовою натискання певної клавіші?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 12

Скільки разів виконається даний цикл?

варіанти відповідей

1

2

3

0

Запитання 13

Цикл з передумовою у Scratch 3 можна організувати, використовуючи команди (3 відповіді):

варіанти відповідей
Запитання 14

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

34

20

15

Запитання 15

Яким буде результат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроків

Запитання 16

Як називається цикл, який сам знаходиться в тілі іншого циклу серед інших команд?

варіанти відповідей

внутрішній

зовнішній

середній

вкладений

Запитання 17

Яке зображення відповідає лінійному алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 18

Яке зображення відповідає алгоритму з розгалуженням?

варіанти відповідей
Запитання 19

Яке зображення відповідає алгоритму з повторенням (циклом)?

варіанти відповідей
Запитання 20

На які види поділяються цикли

варіанти відповідей

цикли з лічильником

цикли з повтореннями

цикли з цифрами

цикли з передумовою

Запитання 21

Візьміть п'ять ложок цукру. Це приклад ...

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

цикл з умовою

цикл з повторенням

Запитання 22

Команди, які повторюються у циклі, називають ...

варіанти відповідей

команди, які повторюються

циклічні команди

команди, що виконуються

тіло циклу

Запитання 23

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

проєктом 

алгоритмом

контейнером

програмою

Запитання 24

Як називають команди, об'єднані у групу для конкретного спрайта?

варіанти відповідей

Спрайти

Образи

Сцена

Скрипт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест