Алгоритми роботи з об'єктами та величинами

Додано: 7 травня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 51 раз
20 запитань
Запитання 1

Яка дія викликає метод mouseDown

варіанти відповідей

натискання лівої кнопки миші

переміщення миші вниз

переміщення коліщатка миші вниз

Запитання 2

Яка піктографічна кнопка призводить до завершення роботи програми

варіанти відповідей

close

kill

cancel

Запитання 3

Які властивості має компонент Іmage?

варіанти відповідей

Picture  

Caption

Text

Stretch

Запитання 4

Який елемент керування використовується, коли користувачеві потрібно вибрати одну з декількох наявних можливостей?

варіанти відповідей

 RadioButton 

Checkbox 

BitBtn 

Button

Запитання 5

 Який оператор відповідає поданій блок-схемі?

варіанти відповідей

 If A<5 Then A := A-1 Else A := A+1;

 If A<5 Then A := A-1;

  If A<5 Then A := A+1;  

If A<5 Then A := A+1 Else A := A-1 

Запитання 6

Які елементи керування можна використати для введення даних?

варіанти відповідей

 TEdit

TLabel 

TButton

Запитання 7

Оберіть назви властивостей, які визначають положення форми на екрані.

варіанти відповідей

Top

Right

 Height 

Left 

Запитання 8

 Ідентифікатор False означає …

варіанти відповідей

Істина

Константа

Змінна

Хибність 

Запитання 9

Поле (label) - це...

варіанти відповідей

об'єкт за допомогою якого можна наносити різні надписи 

компонент призначений для вставлення картинок

частина проекту, де розміщені кнопки, текстові поля, малюнки

Запитання 10

Величини, які можуть набувати лише одного із двох значень: істина або хибність, називаються …

варіанти відповідей

логічними 

символьними

числовими

рядковими

Запитання 11

У якій частині програми записується тіло процедури:

варіанти відповідей

type ... end

 begin ...end

var ... end

Запитання 12

Програма закінчується словом end після якого обов'язково ставиться...

варіанти відповідей

 крапка

не ставиться жоден розділовий знак

крапка з комою

Запитання 13

ar X, Y: Integer;

Чому дорівнює значення Х після виконання послідовності присвоювань:

Х := 20; Y := 5*Х; Х := Х + Y;


варіанти відповідей

25

 30

 120

250

Запитання 14

var A : Real; B: Integer;


В яких операторах правильно організовано введення значень змінних?

варіанти відповідей

 А := StrToFloat(Edit1.Text);

 В := StrToInt(Edit1.Text);

 А := StrToInt(Edit1.Text);

Edit1.Text := FloatToStr (А);

Запитання 15

Величина, яка в різні моменти часу може набувати різних значень, називається...

варіанти відповідей

константою

змінною

постійною

Запитання 16

У середовищі Lazarus кожна змінна обов’язково описується у відповідному місці, а саме за службовим словом...

варіанти відповідей

begin

var

end

Запитання 17

Текст, який не виконується після запуску програми, а розміщується для пояснення структури програмного коду, називається....

варіанти відповідей

підказкою

трасуванням

коментарем

Запитання 18

Для реалізації розгалуження в проекті можна використовувати елементи управління:

варіанти відповідей

CheckBox (прапорець)

RadioButton (перемикач)

InputBox (вікно введення) 

Запитання 19

Який компонент використовують для розміщення на формі геометричних фігур?

варіанти відповідей

Visible

Tag

Shape

Запитання 20

Для опису команди повторення визначеної кількості разів використовують оператор, який записується...

варіанти відповідей

for …...to…..

if…...then…...

if….. then…. else...

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест