Алгоритми роботи з об'єктами та величинами КР

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 211 разів
24 запитання
Запитання 1

Що таке елемент керування?

варіанти відповідей

Події, які можуть виникати внаслідок деяких дій користувача

Програмна оболонка для системи програмування

Візуальний об’єкт із заданим набором властивостей і методів

Набір меню, панелей і вікон

Запитання 2

В якому вікні створюються процедури обробки подій?

варіанти відповідей

У вікні редактора коду

У вікні Інспектор об’єктів

У вікні форми

У головному вікні

Запитання 3

Якщо двічі клацнути елемент Button1, створюється процедура із заголовком... 

варіанти відповідей

procedure TForm1.Button1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton; Shift: TShiftState; X, Y: Integer);

procedure TForm1.FormClick(Sender: TObject);

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

Запитання 4

Яка частина середовища Lazarus спочатку складається з одного порожнього вікна, яке потім заповнюється об’єктами?

варіанти відповідей

Палітра компонентів

Інспектор об’єктів

Вікно Форми

Редактор коду

Запитання 5

Яка властивість форми встановлює заголовок вікна форми?

варіанти відповідей

Hint

Caption

Name

BorderIcons

Запитання 6

Якими бувать помилки в проекті

варіанти відповідей

розрахункові

синткасичні

помилки під час виконання

логічні

Запитання 7

Установіть тип помилки, який допущено в фрагменті програмного коду

a = 6; b := 8; X := a/b;

варіанти відповідей

синтаксична

логічна

помилка виконання

помилки немає

Запитання 8

Яке значення може набувати величина типу Boolean

варіанти відповідей

'Назва'

2.5

True

10

Запитання 9

Величина - це ...

варіанти відповідей

константа

значення змінної

назва змінної

окремий інформаційний об’єкт

Запитання 10

Яку дію реалізує оператор S := (A + B)/2;

варіанти відповідей

Обчислити значення добутку змінних А і В і результат присвоїти змінній S 

Подвоїти значення змінної А

Збільшити значення змінної А на 2

Змінній S присвоїти значення півсуми змінних А і В

Запитання 11

Яку дію реалізує оператор А := А + 2;

варіанти відповідей

Обчислити значення добутку змінних А і В і результат присвоїти змінній S 

Подвоїти значення змінної А

Збільшити значення змінної А на 2

Змінній S присвоїти значення півсуми змінних А і В

Запитання 12

Яку дію реалізує оператор S := A * B;

варіанти відповідей

Обчислити значення добутку змінних А і В і результат присвоїти змінній S

Подвоїти значення змінної А

Збільшити значення змінної А на 2

Змінній S присвоїти значення півсуми змінних А і В

Запитання 13

Яку дію реалізує оператор А := А * 2;

варіанти відповідей

Обчислити значення добутку змінних А і В і результат присвоїти змінній S

Подвоїти значення змінної А

Збільшити значення змінної А на 2

Змінній S присвоїти значення півсуми змінних А і В

Запитання 14

var X, Y: Integer;

Чому дорівнює значення Х після виконання послідовності присвоювань: 

Х := 10; Y := 3*Х; Х := Х + Y;

варіанти відповідей

10

30

40

50

Запитання 15

Константа (постійна) - це

варіанти відповідей

величина, якої не існує

величина, яка має різні значення в будь-які моменти часу

величина, яка має одне й те саме значення в будь-які моменти часу

правильної відповіді немає

Запитання 16

Якого типу величин не існує?

варіанти відповідей

числові

програмні

рядкові

символьні

Запитання 17

Що означає значення величини False?

варіанти відповідей

істина

хибність

програма

логіка

Запитання 18

Як у мові програмування Free Pascal позначають оператор присвоювання?

варіанти відповідей

=

: =

: _

:

Запитання 19

Як у мові прoграмування Free Pascal позначається операція ділення з остачею?

варіанти відповідей

div

mod

down

%

Запитання 20

Як позначається ділення мовою програмування?

варіанти відповідей

\

/

|

\\

Запитання 21

Чому буде дорівнювати значення виразу 3+(5-4)*(4/2)-1*(10-8) після обчислення?

варіанти відповідей

1,5

3

4

1

Запитання 22

Як отримати випадкове число в діапазоні [1, 100]?

варіанти відповідей

x := random(100);

x := random(100)+1;

x := randomize;

x := random(10);

Запитання 23

Як у середовищі програмування позначається округлення числа?

варіанти відповідей

round(x)

random(n)

sqr(x)

trunc(x)

Запитання 24

var A: Real; B: Integer; В яких операторах правильно організовано виведення значень змінних до текстового поля Edit1?

варіанти відповідей

А := StrToFloat(Edit1.Text);

Edit1.Text := FloatToStr(А);

Edit1.Text := FloatToStr (В);

Edit1.Text := IntToStr(В);

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест