Алгоритми слідування у Scratch

Додано: 23 грудня
Предмет: Інформатика, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Елементи головного вікна середовища Scratch позначені числами.

З'ясуй, як позначено кнопку Обрати тло.

варіанти відповідей

1

7

10

15

Запитання 2

Елементи головного вікна середовища Scratch позначені числами.

З'ясуй, як позначено кнопку Напрям.

варіанти відповідей

1

13

8

6

Запитання 3

З'ясуй, якою командою слід заповнити пропуски в алгоритмі малювання червоної лінії.

варіанти відповідей
Запитання 4

З'ясуй, на скільки кроків від початкового положення переміститься спрайт в результаті виконання програми.

варіанти відповідей

300

100

90

390

Запитання 5

Познач ті команди, які змінюють властивості виконавців у середовищі Scratch.


варіанти відповідей
Запитання 6

Зміну якої властивості демонструють ці два виконавці?


варіанти відповідей

колір

образ

розмір

закручування

Запитання 7

Вкажіть результат виконання цієї програми

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть правильний код для 3 рівня етапу Лабіринт: послідовність.


варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть правильний код для 4 рівня етапу Лабіринт: послідовність.


варіанти відповідей
Запитання 10

Виберіть команди для того, аби виконавець Котик Дубу зміг з'їсти м'ясо.


варіанти відповідей
Запитання 11

Виберіть команди для того, аби виконавець Коті зміг домалювати хатинку.


варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест