Елементи головного вікна середовища Scratch позначені числами.
З'ясуй, як позначено кнопку Обрати тло.
Елементи головного вікна середовища Scratch позначені числами.
З'ясуй, як позначено кнопку Напрям.
З'ясуй, якою командою слід заповнити пропуски в алгоритмі малювання червоної лінії.
З'ясуй, на скільки кроків від початкового положення переміститься спрайт в результаті виконання програми.
Познач ті команди, які змінюють властивості виконавців у середовищі Scratch.
Зміну якої властивості демонструють ці два виконавці?
Вкажіть результат виконання цієї програми
Вкажіть правильний код для 3 рівня етапу Лабіринт: послідовність.
Вкажіть правильний код для 4 рівня етапу Лабіринт: послідовність.
Виберіть команди для того, аби виконавець Котик Дубу зміг з'їсти м'ясо.
Виберіть команди для того, аби виконавець Коті зміг домалювати хатинку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома