Алгоритми та проекти. Підсумковий тест

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 1 раз
24 запитання
Запитання 1

Скретч - це...

варіанти відповідей

нове середовище програмування, яка дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії,

 презентації, моделі, ігри та інші твори.

певна алгоритмічна дія створена для додавання графічного зображення.

програма для редакції відеокліпів, презентацій, анімаційних ефектів у Скретч.

Запитання 2

Алгоритм - це ..

варіанти відповідей

не є послідовністю команд, але спрямована на виконання дій

нескінченна послідовність команд, спрямованих на виконання поставленого завдання 

скінченна послідовність команд, спрямованих на виконання поставленого завдання 

Запитання 3

Виконавець алгоритму - це...

варіанти відповідей

 об’єкт, який розуміє і здатен точно виконувати команди 

об’єкт, який не розуміє, але здатен точно виконувати команди 

об’єкт, який розуміє, але не здатен точно виконувати команди 

Запитання 4

Які є три форми подання алгоритмів?

варіанти відповідей

 1. Графічна (словесна),

2. послідовність спеціальних анімацій,

3. усна.

1. Усна (словесна),

2. послідовність спеціальних символів,

3. анімаційна.

 1. Усна (словесна),

2. послідовність спеціальних сигналів,

3. графічна форма (блок-схема).

Запитання 5

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

Скрипт

 Сцена

Образ

 Спрайт

Проект

 Рудий кіт

Запитання 6

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 7

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 8

Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 9

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 10

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 11

Скільки квадратів буде на малюнку, який зробить котик, виконавши даний алгоритм?

варіанти відповідей

8

10

6

12

Запитання 12

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

 редагування

 форматування

створення

видалення

збереження

Запитання 13

Які в цикла “з параметром” відмінності від циклу “завжди”?


варіанти відповідей

у циклі "з параметром" установлюється деяка змінна, що вказує на кількість повторів правильно

у циклі "з параметром" повторення відбуватиметься безперервно, доки не натиснути на “зупинити програму”

всередину циклу “з параметром” не можна помістити умову

немає відмінностей

Запитання 14

Що таке «спрайт»?

варіанти відповідей

блок команд

скрипт

костюм персонажа

об'єкт, який виконує певні дії

Запитання 15

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм малювання

алгоритм вибору команд

Запитання 16

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

коло

квадрат

трикутник

лінія

Запитання 17

Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?


варіанти відповідей

розгалужений

лінійний

простий

складний

Запитання 18

Виберіть види логічних операцій, які використовуються в Scratch

варіанти відповідей

i

<=

або

>=

Запитання 19

Що обов'язково має містити в собі розгалужений алгоритм?

варіанти відповідей

команди руху

математичні дії

умову


команду “коли натиснуто”

Запитання 20

Яку відповідь ви отримаєте, якщо a=5,b=4,c=3,d=2?

варіанти відповідей

поміститься

не поміститься

буде помилка

Запитання 21

Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

червоний

синій

білий

рожевий

Запитання 22

 Визначте правильну послідовність етапів початку створення проекту:

варіанти відповідей

поява ідеї проекту, визначення завдань проекту, формулювання мети проекту

поява ідеї проекту, формулювання мети проекту, визначення завдань проекту

визначення завдань проекту, поява ідеї проекту, формулювання мети проекту

Запитання 23

 Івась на уроці інформатики написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

10

60

120

не зупиниться

Запитання 24

Які з наведених блоків мають відношення до циклу?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест