6_Алгоритми та програми

Додано: 1 травня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми
Тест виконано: 334 рази
21 запитання
Запитання 1

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

червону кнопку

зелений прапорець

зелений кубик

червоний прапорець

Запитання 2

Що таке «спрайт»?

варіанти відповідей

Блок команд

Скрипт

Костюм персонажа

Об'єкт, який виконує певні дії

Запитання 3

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипт

Дракон

Запитання 4

Що таке спрайт в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Проєкт

Виконавець

Уявний герой

Програмний об'єкт

Запитання 5

Алгоритм - це

варіанти відповідей

Скінченна послідовність дій , спрямованих на розв’язування задачі. 

Нескінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

Скінченна важка послідовність посилань на виконання дій, результат яких невідомий.

Запитання 6

Окрема вказівка для виконавця - це

варіанти відповідей

 алгоритм

 команда

програма

наказ

Запитання 7

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 8

Скільки разів виконавець скаже Hello?

варіанти відповідей

2

5

10

не говоритиме

Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 10

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд - …

варіанти відповідей

повторення

слідування

розгалуження

Запитання 11

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

Запитання 12

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?


варіанти відповідей

Завжди

5

10

15

Запитання 13

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?


варіанти відповідей

Рух

Керування

Виглад

Олівець

Запитання 14

Місце, де відбуваються запрограмовані події в Scratch...

варіанти відповідей

Майдан

Танцпол

Сцена

Галявина

Запитання 15

Виконавцями алгоритму можуть бути:

варіанти відповідей

Людина, комп'ютер,собака

Тварини,рослини, комп'ютер

Комп'ютер,людина,будівлі

Запитання 16

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 17

Результат виконання проекту, буде...

варіанти відповідей

квадрат.

прямокутник.

коло.

Запитання 18

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення клавіши Пропуск

 Натиснення на об’єкт на сцені

При зміні гучності

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Запитання 19

Що буде результатом виконання програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 3 кроки

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Запитання 20

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Об'єкт переміститься на 4 кроки

Об'єкт переміститься на 6 кроки

Запитання 21

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 6 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 12 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест