Алгоритми та програми

Додано: 19 березня
Предмет: Інформатика, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

виконавця

ім'я

значення

колір

Запитання 2

Оберіть значок для запуску програми Scratch

варіанти відповідей
Запитання 3

Величина, яка має одне й те саме значення в будь-які моменти часу, називається …


варіанти відповідей

змінною

константою

число

Запитання 4

На скільки градусів повернеться об’єкт при виконанні даної команди?


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....


варіанти відповідей

константою

змінною

стала

Запитання 6

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

10

8

6

2

Запитання 7

Оберіть знаки, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

/=

:=

=

Запитання 8

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Ваші блоки - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати кнопку Ок

Запитання 9

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 10

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 11

Довжина Сцени -

варіанти відповідей

260 кроків

360 кроків

380 кроків

480 кроків

Запитання 12

Ширина Сцени -

варіанти відповідей

380 кроків

360 кроків

260 кроків

480 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест