Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Поставте у відповідність слова-синоніми в середовищі Scratch.
1. Документ
2. Виконавець
3. Алгоритм
4. Фонове зображення
А. Скрипт
Б. Спрайт
В. Сцена
Г. Проект
Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спраитів
Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch
Вкажіть на кнопку Випадковий спрайт (Сюрприз)
Вкажіть на кнопку Вивантажити спрайт
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента
Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч
Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч
Поставте у відповідність зміни з об'єктом і фрагмент алгоритму, який привів до цих змін.
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Вкажіть на інструмент Дублювати
Вкажіть на інструмент Вилучити
Вкажіть на інструмент Змінити розмір
Вкажіть на інструмент Змінити напрям
Вкажіть на інструмент Показати/приховати
Вкажіть на команди, які є подіями:
Вкажіть на команди для опрацювання події:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч
Що буде результатом виконання даної програми?
Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?
На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Установіть відповідність між циклічним процесом та інтервалом часу, протягом якого цей процес виконується 1 раз.
1. Рух секундної стрілки годинника
2. Змінений фаз Місяця
3. Рух хвилинної стрілки годинника
4. Змінення пір року
А. 12 годин
Б. 1 грудня - 30 листопада
В. 1 хвилина
Г. » 29,5 діб
Вкажіть на внутрішній цикл
Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...
При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?
Яку умову описує дана команда?
Скільки команд міститься в тілі даного циклу?
Яку умову описує дана команда?
Команда для створення циклів з умовою в середовищі Скретч
Яку умову описує дана команда?
Виконайте наведений алгоритм для чисел 5; 32; 100; 11; 17.
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Вкажи на умову в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Скретч
Вкажи на Команди, що виконуються, коли умова істинна в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Скретч
Вкажи на Команди, що виконуються, коли умова хиба в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Скретч
Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч
Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч
Вкажи на повне розгалуження
Вкажи на неповне розгалуження
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома