Алгоритми та програми

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 42 рази
11 запитань
Запитання 1

Файл, створений у середовищі Scratch, називають

варіанти відповідей

проектом

контейнером

алгоритмом

програмою

Запитання 2

У Scratch для організації повного розгалуження використовують команду

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 3

Об'єкт, який розуміє та здатний виконати команди алгоритму називається...?

варіанти відповідей

виконавець

команда

інформація

гравець

Запитання 4

 Алгоритмічна структура, яка дає змогу виконавцю вибрати варіант продовження алгоритму, залежно від істинності певної умови називається:

варіанти відповідей

Розгалуження 

Цикл 

Слідування

Повторення

Запитання 5

Команди виконавцям можуть подаватися різними способами:

варіанти відповідей

світловими сигналами



звуковими сигналами

 жестами


спонукальними реченнями

 вибором команд меню

Запитання 6

На скільки кроків переміститься виконавець?

варіанти відповідей

45

100

105

120

Запитання 7

Що відбудеться зі спрайтом при виконанні програми?

варіанти відповідей

Обернеться навколо себе за годинниковою стрілкою

Обернеться навколо себе проти годинникової стрілки

Покотиться праворуч

Покотиться ліворуч

Запитання 8

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 9

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 10

Виберіть дії, які відбудуться коли буде натиснуто клавішу пропуск і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 11

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест