Алгоритми та програми

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 80 разів
22 запитання
Запитання 1

Алгоритм – 

варіанти відповідей

скінчена послідовність команд, виконання яких призводить до досягнення  поставленої мети

команди, які виконує виконавець

інструкція

Запитання 2

Оберіть команду для організації циклу з умовою

варіанти відповідей
Запитання 3

Складені команди для виконавця в середовищі Скретч називають...

варіанти відповідей

контейнером

скриптом

проектом

програмою

Запитання 4

Вкажіть на команду, яка є подією

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на команду для реалізації повної форми розгалуження в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 6

Яким буде результат виконання даної програми ЯКЩО МИШКУ НАТИСНУТО?

  

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 50 кроків

Об’єкт переміститься на 10 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Об’єкт переміститься на 70 кроків

Запитання 8

Скільки команд розміщено в Тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

3

1

4

Запитання 9

На які види поділяються алгоритми?


варіанти відповідей

Лінійна структура

Алгорим-розгалуження

Алгоритм-цикл

Лінійні, розгалуження, цикли

Не має жодної відповіді

Усі відповіді вірні

Запитання 10

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "ПРОПУСК" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 10 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Запитання 11

Вкажіть на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 12

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 13

Учень на уроці інформатика написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться виконавець?

варіанти відповідей

6

20

120

не зупиниться

10

Запитання 14

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 15

Яку геометричну фігуру намалює виконавець в результаті виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Квадрат

Трикутник

Коло

Прямокутник

Запитання 16

Виберіть скрипти, які містять цикл

варіанти відповідей
Запитання 17

Який блок є обов'язковим для малювання виконавцем на сцені?

варіанти відповідей

опустити олівець

колір олівця

задати тінь олівця

задати розмір олівця

Запитання 18

Що буде робити виконавець під час виконання програми?

варіанти відповідей

рухатись праворуч-ліворуч

рухатись вверх-вниз

рухатись по колу

Запитання 19

Під час виконання цієї програми виконавець буде

варіанти відповідей

завжди крутитись

прокрутиться за годинниковою стрілкою, якщо у менше 85

прокрутиться за годинниковою стрілкою, якщо у більше 85

прокрутиться проти годинникової стрілки, якщо у менше 85

Запитання 20

Скільки неповних розгалужень було використано у цьому скрипті?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 21

Зміна кольору виконавця у проєкті досягається

варіанти відповідей

зміною образів

зміною кількості кроків

доторканням до межі

зміною величини спрайта

Запитання 22

Користувач може сам змінювати величину квадрата у цьому проєкті. Який блок зберігає і передає це значення програмі?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест