Алгоритми та програми 6 клас

Додано: 11 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 9 разів
9 запитань
Запитання 1

Під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами можуть бути пов'язані події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об'єктів. Наприклад, після настання події «натискання на клавіатурі клавіші стрілка вправо», то....

варіанти відповідей

виконавець повертається в напрямку вправо та робить 10 кроків

(реакція на подію).

відбувається реакція - спрайт змінює свій колір на зелений.

Запитання 2

Команди, які призначено для відстежування моменту настання події, розміщено в різних групах вкладки називаються.....

варіанти відповідей

Скрипти

Образи

Звуки

Запитання 3

Команди, що можна використовувати для створення програми для виконання в середовищі Скретч, об'єднано у ............ груп 

варіанти відповідей

6

7

12

8

Запитання 4

Зa допомогою команд групи ........... створюють події переміщення виконавця по сцені. 

варіанти відповідей

Олівець

Рух

Датчики

Керування

Запитання 5

Команди малювання зібрані у групі ...........

варіанти відповідей

Малюнок

Олівець

Датчики

Відображення

Запитання 6

Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». 

Такі команди зібрані у групі..............

варіанти відповідей

Рух

Датчики

Керувати

Вигляд

Запитання 7

Команди, що забезпечують відтворен­ня звуків і музики, містяться у групі.....

варіанти відповідей

Рух

Звук

Змінні

Запитання 8

В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів.........

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

розміщення

виведення

обертання

Запитання 9

Структура, що складається із циклу в циклі, називається ...

варіанти відповідей

вкладеними циклами

циклічна

лінійна

прямолінійна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест