Алгоритми та програми

Додано: 31 березня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 24 рази
12 запитань
Запитання 1

Штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам це


варіанти відповідей

процедура

мова програмування

форма

інспектор об'єктів

Запитання 2

Переліч рівні мов програмування, які Ви знаєте

варіанти відповідей

універсальні

спецалізовані

процедурні

декларативні

Запитання 3

Мова, розроблена для запису «сценаріїв» – послідовностей команд, які користувач може виконувати на комп’ютері

варіанти відповідей

мова скриптів 

об’єктно-орієнтовні 

процедурні мови 

декларативн

Запитання 4

Мови створення програм зі штучним інтелектом

варіанти відповідей

мова скриптів 

об’єктно-орієнтовні 

процедурні мови 

декларативні

Запитання 5

·       Головними елементами алгоритму є клас – новий тип даних, що розширює мову, й об’єкт, що має властивості та методи – дії, які виконуються об’єктом це


варіанти відповідей

мова скриптів 

об’єктно-орієнтовні 

процедурні мови 

декларативні

Запитання 6

Комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером це

варіанти відповідей

Інтерпретатори

Інспектор об’єктів 

Компілятор

. Процедура 

Запитання 7

Вільне середовище розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal Compiler.


варіанти відповідей

Інтерпретатори

компілятор

Lazarus 

ShowMessage

Запитання 8

Окремо виділена частина програми, яка має своє ім’я і яку можна за цим іменем запустити на виконання це

варіанти відповідей

Процедура

 Компонент Button 

Форма

Редактор вихідного коду

Запитання 9

Об’єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

варіанти відповідей

Процедура

 Компонент Button 

Форма

Редактор вихідного коду

Запитання 10

Командна кнопка, з допомогою якої користувач має змогу визвати виконання будь-якої дії.


варіанти відповідей

Процедура

 Компонент Button 

Форма

Редактор вихідного коду

Запитання 11

Постійна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми


варіанти відповідей

рядкова

Змінна

Константа

таблична

Запитання 12

Абстрактна назва комірки (коробки) чи декількох комірок пам'яті, величина, яка може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої відбувається по iменi.


варіанти відповідей

рядкова

Змінна

Константа

таблична

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест